Originally posted by mendophir
1 woord: haha ... ik gun hem nix beters
Idd ben ik het helemaal mee eens. Toen ik net 12 was heb ik een rm80 gekocht ( ding had 17pkOriginally posted by Arne
Ach kom nou, omdat ie 14 is is het zijn eigen schuld....Lekkere beredenering. Net of jullie allemaal heilig zijn en nooit hebben gereden op je 14e.
Of nog nooit zonder helm/verzekering/whatever hebben gereden..
Zoals ik al zei reed ik 125 toen ik 14 was. En ik was (en ben nogsteeds op mijn 18e) klein (toen 165-170) dus die kracht enz kunnen het probleem niet zijn. Ik denk dat hij gewoon veel te stoer wou doen voor zijn vrienden oid en dingen gedaan heeft die hij gewoon (nog) niet aan kon.Originally posted by LXSpeedfighterz
Leeftijdsgrens is er voor 2 dingen:
* Verantwoordelijkheidsgevoel (wat ook door rijervaring komt...)
* Bouw van een 14jarige is nog niet zo dat hij een grote scooter kan besturen, een klein mannetje van 14 die nog niet zo zwaar is kan bijvoorbeeld nooit een runner goed in bedwang houden..... helemaal niet zonder rijervaring.
idd, kijk voor de grap eens naar de gp125 :WOriginally posted by Rudy_W
Zoals ik al zei reed ik 125 toen ik 14 was. En ik was (en ben nogsteeds op mijn 18e) klein (toen 165-170) dus die kracht enz kunnen het probleem niet zijn. Ik denk dat hij gewoon veel te stoer wou doen voor zijn vrienden oid en dingen gedaan heeft die hij gewoon (nog) niet aan kon.
Idd die mannetjes zijn ook 14-15 en hebben 45+ pk onder de kontOriginally posted by dani
idd, kijk voor de grap eens naar de gp125 :W
Originally posted by Arne
Ach kom nou, omdat ie 14 is is het zijn eigen schuld....Lekkere beredenering. Net of jullie allemaal heilig zijn en nooit hebben gereden op je 14e.
Of nog nooit zonder helm/verzekering/whatever hebben gereden..
Originally posted by Twan
:|
In elk topic is het het zelfde, Arne zegt iets en ineens zegt iedereen hetzelfde als Arne |(
Originally posted by Dust0rz
het zat zo..
zijn neef had een scooter en net zijn certificaat die 85 liep ofzo.. en toen wou dat jongentje van 14 heel graag rijden.. najah na 1 rondje volop op de boom geknald.. en toen overleden...
tante daarvan is een collega van mij..
Originally posted by drox
ja het valt me ook op dat netzoals arne andere mensen hier ook om het leven van een kind geven...
Jij misschien niet want jij was vroeger al zo'n moraalridder dat je ritjes op scooters afsloeg onder je 16e omdat het onverantwoord was... En nu je ouder bent kan je niet meer de macht over je stuur verliezen want dat is maar een kwestie van leeftijd:|:|.
Zo valt natuurlijk elk overlijden "goed" te praten...