Hey allemaal..
Ik werk sinds een aantal maandjes als (enige) monteur op de kartbaan van De uithof. (
www.deuithof.nl)
En omdat het bijna maart is gaat het ijskarten er weer aankomen!!
Dit jaar ben in verantwoordelijk voor het ijskarten, en moet ik dus ook de gehele baan gaan opzetten
We hebben 28 gloednieuwe karts laten bouwen, die speciaal zijn ontwikkeld voor het ijskarten. Deze hebben wij ook al getest op het ijs, en zijn een grote verbetering tegenover de karts van vorig jaar!
Zo zit onder andere het blok nu in het midden, waardoor deze niet telkens kapot gaan. Hebben we spadborden bodemplaten gemonteerd, zodat je niet doorweekt uit de kart komt, en krijgen we betere banden waardoor je toch iets meer grip hebt. Dit moet betekenen dat het ijskarten een stuk beter verloopt dan vorig jaar. We kunnen nu een stuk meer rijders aan, en we hebben voor iedereen meer tijd om uitleg te geven, je in je kart te plaatsen en vragen te beantwoorden.
We willen dit jaar dus beter laten verlopen dan vorig jaar, en daarom gelijk bij deze de vraag aan de mensen die vorig jaar ook hebben gereden:
"Wat vond jij vond jij wel goed gaan? En wat vond jij dat verbeterd kan worden?"
Zo kan ik er voor zorgen dat het jullie suggesties eventueel verwerkt worden, en het ijskarten nog leuker wordt!
Als extra hebben we dit jaar een competitie, met een hoofdprijs. Wat dit is ga ik nog niet zeggen, daar komen jullie snel genoeg achter!
Ik hoop dat jullie allemaal een keertje komen dit jaar!
(verder is dit gewoon een ouwehoer topic over het ijskarten)