Het ijskarten 2009 topic!

Shane

A.k.a. Podolski
Hey allemaal..

Ik werk sinds een aantal maandjes als (enige) monteur op de kartbaan van De uithof. (www.deuithof.nl)

En omdat het bijna maart is gaat het ijskarten er weer aankomen!!

34.jpg

Dit jaar ben in verantwoordelijk voor het ijskarten, en moet ik dus ook de gehele baan gaan opzetten:D

We hebben 28 gloednieuwe karts laten bouwen, die speciaal zijn ontwikkeld voor het ijskarten. Deze hebben wij ook al getest op het ijs, en zijn een grote verbetering tegenover de karts van vorig jaar!
Zo zit onder andere het blok nu in het midden, waardoor deze niet telkens kapot gaan. Hebben we spadborden bodemplaten gemonteerd, zodat je niet doorweekt uit de kart komt, en krijgen we betere banden waardoor je toch iets meer grip hebt. Dit moet betekenen dat het ijskarten een stuk beter verloopt dan vorig jaar. We kunnen nu een stuk meer rijders aan, en we hebben voor iedereen meer tijd om uitleg te geven, je in je kart te plaatsen en vragen te beantwoorden.

We willen dit jaar dus beter laten verlopen dan vorig jaar, en daarom gelijk bij deze de vraag aan de mensen die vorig jaar ook hebben gereden:

"Wat vond jij vond jij wel goed gaan? En wat vond jij dat verbeterd kan worden?"

Zo kan ik er voor zorgen dat het jullie suggesties eventueel verwerkt worden, en het ijskarten nog leuker wordt!

Als extra hebben we dit jaar een competitie, met een hoofdprijs. Wat dit is ga ik nog niet zeggen, daar komen jullie snel genoeg achter!

Ik hoop dat jullie allemaal een keertje komen dit jaar!

(verder is dit gewoon een ouwehoer topic over het ijskarten)

Advertisement - register to remove this

Ja dat kan ik wel doen.. alleen het probleem is.. ik moet reserveren, en dan moet er ook worden betaald. En als ik weet zeker dat de helft weer niet komt opdagen. Dat is altijd.

De enige manier waarop ik dat zou willen doen, is als het geld van te voren naar mij zou worden overgemaakt. Dan regel ik alle reserveringen, en heeft iedereen al betaald.

Zoals eerder gezegd, als ik weet wanneer wil ik zeker wel meedoen! Lijkt me echt supertof, en weet nog wel een paar andere gasten die ook wel willen.

Je rijdt op een ijsbaan met spikes, ipv een normale baan met slicks..

Duh, dat begrijp ik ook uit de naam. Maar aangezien je met spikes gaat rijden enzo krijg je dus weer veel grip op het ijs. In hoeverre is het dan glijden? Ik bedoel met slicks op asfalt glij ik ook behoorlijk (als ik wil) met karten.

Dus waarom zou ik gaan ijskarten ipv normaal karten?

Geloof me.. je hebt nog steeds 0,0 grip.. die spikes zijn er alleen zodat je ook een beetje vooruit gaat. Met slicks zou je niet eens vooruit komen.

Maar goed het is dus driften wat je wil, want grip heb je gewoon NIET!:)

edit: en het is niet te vergelijken met slicks op asfalt. Ja dan glij je ook wel, maar dan moet je een beetje kunnen rijden om dat onder controle te houden. Op ijs moet je je best doen dat je juist niet alleen maar glijd, en dat je ook nog een bocht maakt.

2x geweest.. 1x stond er water op de baan wat niet zo fijn was. Andere x was het echt uber leuk.

Verpeterpunten:
- Zorgen dat de baan echt van ijs is :P
- De bochten een beetje vrijhouden van obstakels en heuvels. (vorige keren vlogen daar veel mensen de "kerstbomen" in e.d./ of de baan helemaal af)
- Die blonde stoot er weer bij.. zeker bij een meet :love:
- Niet teveel mensen tegelijk op de baan
- Opgevoerde kart voor mij

2x geweest.. 1x stond er water op de baan wat niet zo fijn was. Andere x was het echt uber leuk.

Verpeterpunten:
- De bochten een beetje vrijhouden van obstakels en heuvels. (vorige keren vlogen daar veel mensen de "kerstbomen" in e.d./ of de baan helemaal af)

- Kan niet, aangezien het buiten warmer wordt is het onmogelijk om de baan bevroren te houden tegen het einde van het ijskart seizoen.

- We hebben dit jaar beter boarding.

- Welke blonde stoot? er werken er een hoop namelijk:P

- We rijden met Max 12 man per heat.

- Daar mag ik alleen in:+

Count me in !!

Wat zijn de prijzen? is het duurder als vorig jaar ivm met de crisis en de nieuwe karts :P hahah

Lijkt me gaaaf ! gelijk een GC Meeting & Otoo meeting :P

Verpeterpunten:

- Kan niet, aangezien het buiten warmer wordt is het onmogelijk om de baan bevroren te houden tegen het einde van het ijskart seizoen.

- We hebben dit jaar beter boarding.

- Welke blonde stoot? er werken er een hoop namelijk:P

- We rijden met Max 12 man per heat.

- Daar mag ik alleen in:+

Blonde stoot was mijn vriendin Pieter :P Die was die dag even komen kijken en het was zo druk dat ze even had geholpen :*
Ik was er namelijk ook. Je zei toen namelijk dat je was gekomen, maar heb je denk ik mis gelopen.

-----

Ook ik ben er weer bij deze keer :) Mag weer gezellig gaan vlaggen :P.

Gewoon paar data noemen shane. Dan zorgen voor een betaling moet wel te regelen zijn. Komen mensen niet opdagen en hebben al betaald, jammer dan :P

Back