This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal.

Ik heb mijn digitale ontvanger via een optical kabel aangesloten op de home cinema set. Echter bij het zappen valt vaak het geluid weg. Als dit gebeurt gaat een lichtje op het display met line air pcm flikkeren en hoor ik een zacht geruis.

Door een paar keer op op de keuzeknop te drukken voor het type audio (stereo, pro logic, movie, music etc.) komt het geluid weer terug. Of op de keuzeknop van Aux/Digital in.

Dit is echt heel irritant. Weet iemand toevallig waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!
 
De KEFjes toch maar weg gedaan. Vond het zilver niet geweldig staan bij m'n hoogglans zwarte LCD tv Receiver wel gehouden.

M'n huidige set:

Samsung LE32A656 32" Full HD ding


Harman/Kardon AVR147 receiver
Zie paar posts hierboven voor foto.

Harman/Kardon HKTS7 BQ 5.1 set


Harman/Kardon HTFS2 BQ speaker standaards


De standaards worden dinsdag bezorgd. Dan nog een nieuw tv meubel scoren en dan zal ik wel pics maken
 

Edit: 46", 44.4mm dik!


Bijna gekocht!

Stond voor 2200 in de winkel, en kreeg hem na 5 minuten al voor 1600 mee, echter hing er een briefje : tot 40% korting, dus dan wil ik die 40% korting ook!

Misschien maandag ff terug
 
Last edited:
Ik zat net op inet te kijken en dan is 1600 erg cheap idd, vanaf 1657 op kieskeurig.nl

Mja dr komen vast nog wel meer aanbiedingen

En ik wil gewoon GOEDKOOP!
 
Alsof ik hem dan voor 1750 koop :L
1600 blijft 1600 bij mij en anders hebben ze pech en koop ik hem ergens anders wel voor 1600
 
Omdat ik op een blaadje tot 40% korting zag staan, dan wil ik geen 27% maar meer
En ik had ook geen tijd meer om verder te praten, maar voor 1500 had volgens mij ook nog wel gelukt
 
WAAAAAAAAARO?

Nog meer aanbiedingen? Zoeken voor m'n gf nog iets voor op de slaapkamer.. 24-32" ofzo
 
Praat nou niet als je het scherm niet heb gezien? Geen enkele lcd tv in die shoppa's waar ik vanmiddag ben geweest had mooier beeld dan die samsung.
 
Zijn allemaal hetzelfde, lekker boeiend welk merk het is. Alleen Pioneer plasma's lopen nog wat voor op de rest.
 
Omdat ik op een blaadje tot 40% korting zag staan, dan wil ik geen 27% maar meer
En ik had ook geen tijd meer om verder te praten, maar voor 1500 had volgens mij ook nog wel gelukt

Denk niet dat je die 40% voor elkaar krijgt bert, met al die stuntprijzen is de winstmarge altijd zo achterlijk laag, miss is die 1600e wel bijna gewoon de inkoop voor hun...

Over het algemeen doen ze eigenlijk alleen maar echt winst maken op de duurdere modellen, op 9v/d10 goedkopere tv's die onder de laten we zeggen 7 a 800e zitten verdienen ze al eigenlijk niks, en vaak maken ze er zelfs nog verlies op...
 
Status
Not open for further replies.