Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Mijn woonkamer is kleiner dan gemiddeld :P

Ga binnenkort naar verhuizen naar A'dam centrum en dan is de kans best aanwezig dat mijn beamer er ook niet fatsoenlijk in past :/
 
Ben samen bezig met me baas om de actie op touw te zetten.. Moet ff website fixen voor die actie en inschrijvingen enz..moet even kijken met inschrijvingen want pas vanaf 50 schermen is de korting rieel.. T gaat dan om de sharp aquos 32" HD ready..

Zullen we afspreken dat totdat die website er is het niet zinnig is hier over te discussieren of te zeggen dat men wel/niet interesse heeft? En als de site er is, kan het verder daar afgehandeld worden.
 
schopje:

Voor de liefhebbers vandaag een leuk setje op Ibood:
onkyo01big.jpg


349 EURI!

www.ibood.com
 
Ben samen bezig met me baas om de actie op touw te zetten.. Moet ff website fixen voor die actie en inschrijvingen enz..moet even kijken met inschrijvingen want pas vanaf 50 schermen is de korting rieel.. T gaat dan om de sharp aquos 32" HD ready..

En al vooruitgang naar 25 dagen...?
 
4 Digital Inputs (2 Optical/2 Coaxial)

Lijkt mij een input. Aanbieding is alleen vandaag geldig he (zo werkt de website).
Op de foto zie ik ze zitten (links) en het lijkt mij niet meer dan logisch dat ze er op zitten, elke zichzelf respecterende versterker fabrikant heeft dit er tegenwoordig op zitten, zelfs die hakkietakkie goedkoop setjes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top