Voor 349 euro hoor je dat niet denk ik.
wooooooh die wil ik dan, hebben jullie er al eerder besteld??
wil weten of me broertje hem kan gebruiken voor zijn ps3 en lcd tv (samsung 26'')
ik heb dus al een nieuwe bestelt... gaat puur of me broertje hem kan gebruiken om iets leuker geluid te krijgen
Is zo'n Onkyo DR-S501 wat?
Vind die receivers altijd zo knots groot vandaar dat ik aan deze optie dacht. Kosten online allemaal 599,-
De receiver is goed. Alles kun je via HDMI aansluiten en dan kun je deze receiver gebruiken als distributiepunt. Dus TV en X360 aansluiten via HDMI op receiver, klaar.Even een deskundig advies nodig Eerste home cinema opstelling en heb er zelf nog niet zoveel kaas van gegeten
Ik heb nu het volgende thuis staan:
Samsung LE32A656 32" Full HD ding
KEF HTS2001 satellietspeakers (4x + 1x center)
KEF PSW2000 subwoofer
iets van 35mtr speakerkabel
Ik heb nu een (betaalbare) receiver uitgezocht, Harman Kardon AVR147:
Speakers kan ik via die 'binding post' gevallen aansluiten maar hoe krijg ik dit alles op m'n tv (+xbox 360) aangesloten? Kan dat dan gewoon via een HDMI kabel?
En dan ws. xbox360 via hdmi op receiver en die via HDMI op m'n tv?
Of raden jullie mij een compleet andere receiver aan?
Samsung heeft nu LCD monitoren met tuner erin, de T serie. Die zijn wel gunstig geprijsd geloof ik. Daar moet je wel een 24" van kunnen kopen voor dat geld.Wat is het grootste scherm wat ik kan krijgen voor +- 400 euro? Gaat me verder niet om het merk ofzo
De receiver is goed. Alles kun je via HDMI aansluiten en dan kun je deze receiver gebruiken als distributiepunt. Dus TV en X360 aansluiten via HDMI op receiver, klaar.
Wat je nog nodig hebt zijn 2 HDMI kabels (1 voor naar de TV en 1 voor naar de Xbox 360).
Wat ook een optie is natuurlijk is de Xbox 360 aansluiten op de TV met HDMI en de Xbox aan de receiver hangen met een glas/optische kabel. Dan heb je wel het voordeel dat je ook kunt gamen zonder dat de receiver aan moet.