Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Ja, alleen niet in het centrum. En wist ook niet of hij op zondag open was, en of die 605 daar ook in de aanbieding is.

Het schijnt dat die 605 erg lastig te leveren is in het zwart.
 
Net een bestelling geplaatst voor de 505 in het zwart. 300 euro, nieuw. Nogmaals de verschillen tussen de 605 en de 505 naast met elkaar vergeleken, maar dit is mij geen verschil van 200,- waard.
 
Last edited:
Digitalstreet.nl

Qua boxen kreeg ik dit merk nog als tip van een man welke redelijk audiofiel is:

http://www.teufel.de

Schijnen erg goede en imo ook mooie producten af te leveren. Met name de concept S zie ik wel zitten.

8eiavfd.jpg
 
495,- excl. verzenden (90,-), dan heb je wel een fraaie set. Optisch sowieso, qua audio ga ik uit van de ervaringen van die man. Die vertrouw ik wel.
 
Teufel setjes ziet er wel lekker uit idd.. daar heb ik ook wel vaker van gehoord..

Kijk voor de grap nog eens naar mission setjes. (ja ik weet het, beetje cheape naam) maar echt prima spul.. die van mij spelen loepzuiver.. alleen sub iets minder over te spreken
 
En anders is dit nog wel interessant misschien, alhoewel ik wat mindere verhalen lees over de duurzaamheid van de sub.

KEF KHT 2005.2

prd9545.jpg


Vanaf 549,- in het zwart.

Ja Joost, ik vind ze stiekem toch wel fraai in het zwart. :p
 
Mijn huidige setje (let btw niet op kabelwerk, dat gaat nog mooi weggewerkt worden:W:

85zt82x.jpg


8b7r0v9.jpg


8azla4p.jpg


* Sony Bravia KDL32T3000
* Harman Kardon AVR 35 RDS
* PS3 Als dvd/blu ray speler
* Denon DCD635 Cd speler
* Yamaha KX-W500 cassetespeler:P (iemand interesse, harstikkemooidingetje:+)
* B&O BEOVOX S30 speakers front(stereo) en mid(:+)
* Studiotech 125 als Rear

Nu nog een mooie sub en misschien ander speakersetje meer gericht op 5.1, dit zijn i.p allemaal stereospeakers, maar voldoet goed genoeg voor 5.1 imo.
 
Als ik zoiets zie dan denk ik bij mezelf:
"En waar blijf die power?"

Ziet er een beetje slapjes uit 8P

Daarom ben ik er ook voor om als fronts 2 dikke zuilen te plaatsen :+

Het is natuurlijk geen full-range, maar het klinkt wel goed voor wat het kost.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top