Xander
Registered Abuser
KEF KHT 2005.2
Bedrag wat ik hierboven noemde, is incl. receiver.
Ah oke, waarom geen mooie vloerstaanders?
KEF KHT 2005.2
Bedrag wat ik hierboven noemde, is incl. receiver.
Idd, en omdat ik het 'zonde' vind om een 2.0 setje op die receiver aan te sluiten.
Zag net het setje KEF speakers staan voor 514 incl. verzenden. Helaas moet ik nog ff wachten tot mijn volgende loon. ;(
Ieder zo z'n voorkeur natuurlijk. Ik zat eerst ook naar de KEF iQ3's te kijken, maar dan zit je ook gelijk weer met vloerstaanders en een extra sub wat je nog aan moet schaffen.
Ik denk dat ik met dit setje wel tevreden ben.
muziek luisteren zonder goede 2.1 set ook niet
Buurjongen heeft van die KEF 'eitjes' staan, met een Denon versterker er bij (als ik het goed heb).. Die speakers van KEF zijn fijn, maar die subwoofer die er bij zit, dat is echt ENORM kut, ding blaast overal dwars doorheen, het wordt dan echt zo'n vieze waas, dan staat de sub op zijn zachtst... Maargoed, mss ligt dat aan de kamer, of de instelling van zijn versterker, ik weet het niet
Vroeger heb ik ook wel eens een Dolby Digital II setje gehad. Na een tijd stond deze mooi op stereo. Wordt je toch nerveus van al dat geluid uit alle hoeken. Als ik een film ga kijken wil ik chillen niet op het puntje van mn stoel zitten. Anders ga ik wel naar de bios.
Film kijken zonder min. 5.1 is imo echt not done
Buurjongen heeft van die KEF 'eitjes' staan, met een Denon versterker er bij (als ik het goed heb).. Die speakers van KEF zijn fijn, maar die subwoofer die er bij zit, dat is echt ENORM kut, ding blaast overal dwars doorheen, het wordt dan echt zo'n vieze waas, dan staat de sub op zijn zachtst... Maargoed, mss ligt dat aan de kamer, of de instelling van zijn versterker, ik weet het niet
Als je echt niet om vormgeving geeft is het ook een optie om oudere tweedehands KEF's van marktplaats te scoren. Tot nu toe heeft geen 1 nieuwere speaker het geluidsbeeld kunnen overtreffen van een KEF uit de jaren 80 die ik ooit eens heb gehoord. Idem voor Yamaha, Denon, Marantz 2 kanaals versterkers.
Kwestie van goed instellen!
Ja het is en blijft gewoon een simpele sub, geen EQ of Roomcorrection zoals Velodyne dat heeft
vriend van mij heeft simpele setje van logitech gekocht... z5500, klinkt erg goed... ook mooi setje om te zien...