Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Wow dat ziet er erg nice uit. Hoe werkt het qua codecs? Zitten die bij Mediaportal of moet je dat allemaal apart installeren?
 
Wow dat ziet er erg nice uit. Hoe werkt het qua codecs? Zitten die bij Mediaportal of moet je dat allemaal apart installeren?

ik heb nog geen codecs hoeven installeren en alles werd nog gewoon afgespeeld dus ik verwacht dat het bij mediaportal ingebakken zit.

overigens haalt mediaportal de hoesjes/covers van films en muziek albums/singles ook automatisch van internet af dus hier hoef je zelf ook niks te doen en das altijd fijn :p

overigens is die zwarte skin niet de standaard skin van mediaportal ;) maar je kunt hem gewoon los downloaden
 
Ziet er goed uit.. Ik heb inmiddels het TFT scherm uit elkaar gehaald, maar ik heb al een probleempje.. Mocht alles gaan werken dan zet ik er ook een tweede pc'tje neer met Mediaportal erop.. Die pc gaat dan alleen voor films draaien
 
Ziet er goed uit.. Ik heb inmiddels het TFT scherm uit elkaar gehaald, maar ik heb al een probleempje.. Mocht alles gaan werken dan zet ik er ook een tweede pc'tje neer met Mediaportal erop.. Die pc gaat dan alleen voor films draaien

ja het werkt ook gewoon ontzettend goed maar soms ben ik gewoon te 'lui' om een film via media portal te gaan bekijken..

ik heb een vga kabel naar me plasma lopen en ik kies gewoon in windows de film die ik wil spelen en doe dan full screen.. hetzelfde principe alleen wat sneller :p

ik gebruik media portal dus de laatste tijd niet echt meer.. de plasma is nu gewoon het beeldscherm van me pc

en als ik ergens een standalone pc plaats met wat films erop dan ben ik steeds bezig met de nieuwste films.. die moet ik dan weer op die pc zetten..
nu haal ik het dus gewoon rechtstreeks van de pc waar ik het ook op download
 
Dat mediaportal werkt niet echt lekker bij. Heeft te maken met een .NET Framework versie. Waar tover ik deze vandaan?

V2.0.50727 zou het om moeten gaan.
 
Dat mediaportal werkt niet echt lekker bij. Heeft te maken met een .NET Framework versie. Waar tover ik deze vandaan?

V2.0.50727 zou het om moeten gaan.

moet op de microsoft site staan

maar als je de nieuwste versie installeert van .net is het ook niet goed?
 
Wat zijn nou echt goede films om met 5.1 te bekijken. Meeste films die ik hier heb liggen (spiderman en dat soort) hebben niet echt de effecten die ik had gehoopt.
 
idd, begin scene van saving private ryan is prima :)

scene van the matrix 1 in de hal van dat gebouw is ook altijd erg gaaf om in 5.1 re horen
 
Last edited:
Tiet vor ploatjes!

IMG_2848 (Small).jpg


IMG_2843 (Small).jpg


IMG_2844 (Small).jpg


IMG_2846 (Small).jpg

Nice setup!

Wat zijn de specs van die beamert? Dit is het model zonder lens-shifting of niet :)

Wel een knap ding iig! Ook naar gekeken, maar uiteindelijk toch voor de PH530 gegaan.

Dit jaar ook nog een mooi meubel etc. voor mijn spullies scoren, daarna sparen voor fatsoenlijke audio.
 
ff tussendoor, ik heb trouwens het idee dat ik soms me surround mis bij bepaalde films enzo wegens het stom instellen van me receiver/dvd speler..

of ben ik nu gewoon gek :P?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top