Het home cinema topic #2

Van me vriendin een Logitech harmony one gekregen, echt ideaal dat ding! Moet alleen me er nog goed in verdiepen, echt teveel instel mogelijkheden,

Ik quote mezelf even :P

Heb even gekeken en deze schieten er toch uit.
- Samsung HT-BD1255 of de opvolger ervan HT-BD7255
- Sony BDV-E870

Ben erg lui aangelegd en deze keuzes zijn gebaseerd op dat feit! :P
Heb me nog niet geheel erin verdiept om een goed besluit te nemen waardoor je gewoon een kant en klare set wilt kopen.
"Plug en play" Dat is toch het handigste! (ook al klinkt het voor geen meter).

Maar ik zal jullie advies wel opvolgen om toch maar een set samen te stellen!
Het enigste probleem zal wel de speakers zijn denk ik :?
Der zijn echt zoveel verschillende soorten en maten dat ik niet echt weet welke ik moet kiezen..
Ga me de komende dagen wel wat meer in verdiepen dan zal ik men keuze hier posten.

Of als jullie een mooi beginners setje kunnen aanraden, dan hoor ik het graag :D

Is dit een mooi setje of niet? :)

Cineshow 7BQ Harman Kardon
Home Cinema pakket bestaande uit de A/V versterker AVR 139 + DVD-speler DVD 28 + set luidsprekers HKTS 7BQ.

vpw5ky.jpg

Heb hier de PCH-C200 en ben er erg tevreden over. Er zijn nog wel wat firmware dingetjes die beter zouden kunnen maar er word over het algemeen hard door ontwikkeld bij de mannen van popcorn.

Nette tv hoor!!

Heb een ook een PCH, maar dan een A-110, zitten toch wel een paar dingen op die niet zo handig zijn, maar over het algemeen werkt het prima. Dingen zijn nog volop in ontwikkeling, maar nu ook al een stuk goedkoper dan een jaar geleden.

Wat zou er beter kunnen aan zon c-200? Die had ik ook op het oog namelijk.

Ook twijfel ik tussen een Eminent 7071 of een AC Ryan PlayOn! HD

edit:
De tv zelf speelt ook al MKV af, zelfs die zware vogel scene @ 1080p 8P

Ik heb een Dune HDI Prime 3.0. En heb nog nooit een apparaat gezien wat beter werkt als deze. wat een verademing!
Speelt 40GB Blu-ray rips zo af vanaf mijn NAS, en doet bitstream audio doorsturen naar mijn reciever, die kan dan DTS HD MA / True HD decoderen.

Ik heb er maar gewoon een oudere pc achter gezet met een draadloos toetsenbord en muis.. Ding trekt alleen geen fullHD :(..

Ik heb gekozen voor een HDX-1000 met een 1tb schijf erin. Op internet kom ik overal problemen tegen met de popcorn hours, dit is misschien apparaat gebonden maar mij een te groot risico :p Menu interface enz vind ik ook mooier eruit zien maar dat is persoonlijk:p

Ook een voordeel is dat HDX een actief forum heeft, waar ook de programmeurs van HDX zelf opzitten. Ze pakken problemen etc goed op

Back