Het home cinema topic #2

Ik zelf zit te wachten op een Xtreamer Pro

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zH66X0V6FEo&feature=related"]YouTube- First video of working XtPro[/ame]

jezus die stem.

Maar dit is op xbmc gebaseerd of niet?
Ziet er eeeeerg gelikt uit :)

En niet duur!
Waar wacht je eigenlijk op? Hij is toch al te bestellen? :P

Last edited:
Iemand nog tips voor speaker standaards?
moet er 2 voor mijn boekenplank speakers... (wharfledale 9.1).

Liefst witte.

Grootste nadeel aan de PCH A-110 vind ik de transfer snelheid over het netwerk. Ik wilde hem ook als NAS gaan gebruiken voor mn foto's en muziek, maar data heen en weer kopieren wordt de chipset niet heel erg blij van, of je moet geduld hebben...

jezus die stem.

Maar dit is op xbmc gebaseerd of niet?
Ziet er eeeeerg gelikt uit :)

En niet duur!
Waar wacht je eigenlijk op? Hij is toch al te bestellen? :P

26 mei pas leverbaar bij HDSupplies :), als de vulkaan rustig blijft :+

ouders gaan eindelijk mee met de tijd (beneden in de woonkamer staat nog gewoon een 26'' beeldbuis) maar ze hebben opeens zin gekregen om er wat aan te gaan doen..

deze werd me moeder aangeboden met 35%korting.. heeft ze dus gekocht... erg mooi spul, en dat zonder dat ze er iets van af weet :P

29981.jpg

zaterdag schoppen voor een tv...

heb eenzelfde soort combi staan. prima geluid voor 't geld, ware het niet dat m'n optical kabel is overleden dus momenteel staat het hele setje stof te vangen :rolleyes:

Heren, even een vraag:
Ik heb al een tijdje een HK AVR350 en voorheen stelde hij zelf het goeie kanaal in zoals bijvoorbeeld Dolby digital of DTS, nu blijft ie constant op dezelfde staan zoals ik hem instel.
Ook geeft ie aan dan maar alleen de 2 frontspeakers te gebruiken.

Heb ik iets fout gedaan of weten jullie wat ik eraan doen kan?
Ik kan het niet vinden op goolgle in elk geval.
Alvast bedankt.

Ja ik zet hem zeg maar op HDMI Uitgang 2 en dan normaal gesproken regelde hij dan zelf het juiste geluid.
Ding is ook zo uitgebreid dat ik niet weet waar ik verder zoeken moet.

Kan deze set via via overkopen voor een kleine 600 euro. Wel zonder receiver maar die kan ik alsnog nieuw kopen..

Maar heeft iemand ervaring met deze speakers/JBL ervaring?
Ga zelf volgende week even langs om zelf te luisteren maar wil even vragen waar ik op moet letten :)

JBL CS 1500

Ik wil btw zo graag zuilen omdat ik dit mooier vind dan satteliet/kanon spreakers ongeacht het kwaliteit ervan.
Wil natuurlijk wel degelijk geluid hebben ;) laat dat vast staan.
Heb het setje van een paar posts terug maar niet gekocht omdat ik er niets aan heb.
Het is gewoon lastig om naar fatsoenlijke speakers/set te zoeken...

Last edited:
@ Murphy_Lee: Geen ervaring mee, ze zien er wel goed uit iig!

Iemand hier nog tips voor goedkope speaker standaards? Er moeten boekenplank speakers op komen te staan.

Binnenkort toch maar een nieuwe NMT aanschaffen, de asus o!play die ik nu gebruik begint me toch wel te irriteren door niet alles goed af te spelen etcetera.

iemand goede ervaringen met soortgelijke apparaten?

anders natuurlijk de (duurdere) optie om een HTPC te bouwen..

Zo dan aangezien ik mijn raam open heb laten staan bij de afgelopen storm is mijn oude phillips 5.1 setje na een douche niet meer de oude laten we maar zeggen :D

Nu wil ik graag een versterker + speakers die ik aansluit op mijn ps3 en mijn tv, het hoeft allemaal geen hoogstaande kwaliteit te zijn en ik wil er zo'n 400 euro aan uitgeven. De rear speakers van mn 5.1 set zijn overigens nog heel.. kan ik die gebruiken en is het dan slim om bijvoorbeeld 2 monitor speakers aan de voorkant te zetten?

Ik ben een volop leek dus graag begrijpbare reacties :+ thnx :)

Mijn tv flipt een beetje, hij bromt zeg maar, en dan staat overal mn geluid uit. Dus het komt niet uit de speakers maar echt uit de tv zelf. Iemand een idee? Het is een Philips ambilight van net 4 jr oud.

Anders maar een Samsung LED halen :+

Back