Het home cinema topic #2

Heb er hier ook één hangen op de zaak, zelfde symptomen. Blijkt de travo te zijn. Zit hij bij jou in een stopcontact met aarde?

Schiet me ineens wat te binnen, aarde maakt niet uit.
De stekker is gewoon klein, dus geen aarde. Aarde zijn die 2 metalen punten in je stopcontact en die maken geen contact met zo'n klein stekkertje.

Gisteren dus ook een geaard stopcontact aangesloten en dat maakte dus geen hol uit, Philips maar gebeld en ik wordt teruggebeld met een prijsopgaven. Waarschijnlijk laat ik hem dus niet maken en zet ik die tv wel op de slaapkamer, die 3x per jaar dat ie boven aanstaat overleef ik wel met die brom.

Ben nu dus aan het kijken voor die Samsung LED tv, 40 of 46" 6 of 7 serie maar dat ligt weer aan de grootte van het scherm, de 40" zou ik in 7 serie nemen en de 46" in de 6 serie.

Mijn tv flipt een beetje, hij bromt zeg maar, en dan staat overal mn geluid uit. Dus het komt niet uit de speakers maar echt uit de tv zelf. Iemand een idee? Het is een Philips ambilight van net 4 jr oud.

Anders maar een Samsung LED halen :+

Robert, Bel even naar Philips. In bepaalde series is de printplaat kapot en krijgje onder garantie een nieuwe erin. Die word ter plekke geplaatst. Hier is het ook gebeurd.

Zeg maar dat je iemand uit Den Haag kent waarbij ze de printplaat gratis vervangen hebben. Ze geven het pas toe als je er over begint :)

Er is maar 1 coulance regeling voor dit model en die begint pas bij een reperatie van boven de 490,00. Ben net dus gebeld door het reparatiebedrijf, het kost 105e om langs te komen en ws. 195e om het te laten maken. Ga dus mooi voor een nieuw toestel, heb vorig jaar al een printplaatje laten vervangen voor 300e dus ik vind dat het nu wel tijd is voor een nieuwe.

Mijn tv flipt een beetje, hij bromt zeg maar, en dan staat overal mn geluid uit. Dus het komt niet uit de speakers maar echt uit de tv zelf. Iemand een idee? Het is een Philips ambilight van net 4 jr oud.

Anders maar een Samsung LED halen :+

Geloof me Robert,

als je een beetje service wil koop dan maar geen Samsung. Ik heb ook een Samsung 42 plasma die zoemt en bromt. Ik ben al een half jaar aan het bekvechten met Samsung plus hun ingehuurde reparatiebedrijf Selectro Service. Bij mij is ALLES al vervangen, mainbord, trafo's, software updates enz. Het probleem blijft. Zodra ie definitief overlijd komt er hier NOOIT meer wat van Samsung in huis. Ik heb de TV zelfs een keer 2 weken op de duurtest laten staan en de problemen worden gewoon glashard ontkend, die gasten van Selectro en Samsung zijn echt te stom om brand te roepen, laat staan een TV te repareren.

Tja is maar net wat je fijn vindt, en je kijkt natuurlijk niet altijd HD content. Minder dan 3m voor een 46" vind ik niet meer relaxt.

Plasma en led is natuurlijk ook al een groot verschil he Dave, ik ken verschillende mensen met verschillende Samsung led tv's en die hoor ik nergens over klagen. Misschien de pech dat je een maandagmorgen model heb?

Ik wou net zeggen, je brand nu Samsung af op 1 probleem.

Ik heb alle monitoren in huis van Samsung, kan niks zeggen dan: Perfect.

Heb voor me werk veel ervaring met Samsung, nooit geen problemen met defecten. Kreeg zelfs een keer een monitor die 4 maand uit de garantie was nog netjes gratis gerepareerd voor een klant.

Ik wou net zeggen, je brand nu Samsung af op 1 probleem.

Ik heb alle monitoren in huis van Samsung, kan niks zeggen dan: Perfect.

Heb voor me werk veel ervaring met Samsung, nooit geen problemen met defecten. Kreeg zelfs een keer een monitor die 4 maand uit de garantie was nog netjes gratis gerepareerd voor een klant.

1 probleem, google eens op klachten/samsung/selectro. Kun je lachen. Zelfs de dealer waar ik de TV kocht stopt met Samsung omdat de service om te janken is...

Ja google eens op Philips klachten, LG klachten.. zo kan ik het ook :)

Het lijkt me eerder aan 'selectro' te liggen dan aan Samsung. Samsung heeft misschien in deze een verkeerd service bedrijf onder zich maar dat is ook per regio volgens mij.

Bij mijn vriendin thuis hebben ze sinds kort een 60 inch Sony (LED) staan, wat een kast zeg :D

Samsung lcd tv bij mijn maat was binnen 2 weken weer terug bij de zaak waar ze hem gekocht hadden. Hier komt geen Samsung tv in huis iig, mede door ervaringen van kennissen en vrienden en dat gezoem is ook geen onbekend verschijnsel. Altijd Sony tv en een speler van Sony hier, liever wat meer betalen maar wel goede ervaringen mee hebben.
Met de 19 inch pc schermen van Samsung echter nog nooit iets gehad.

Ik vond persoonlijk de kleuren van de samsung tv's ook te fel, heb daarom een bravia gekocht, waarvan ik de kleuren veel natuurlijker en zachter vond (al ligt dat ook wel deels aan je instellingen).. Verder vind ik het nieuwe design samsungs niet zo mooi met dat hoogglans zwart er omheen en die rare bobbel aan de onderkant

Heb overigens een kapotte IR-ontvanger gehad, direct na aankoop al, ding vervangen en werkt perfect sindsdien.. Goede service ook, bellen, 2 dagen later afspraak (moest besteld worden), gast binnen 15 minuten weer weg en probleem verholpen

Back