Het home cinema topic #2

Wie o wie kan mij helpen met het kopen van een goede 2.1/5.1Blue ray installatie?
Zo veel keus op dat gebied :P
Heb nu namelijk een samsung led-tv, maar het geluid is om te huilen

Aantal punten waar ik nog mee zit:
- 5.1
Combinatie van 5 boxen, receiver, etc?
Plug and play setje?

Wil er maximaal 600 voor uitgeven :)

Zorg voor ondersteuning van dolby true HD / HD DTS MA. Denk na over de aansluitingen die je nodig gaat hebben. Voldoende HDMI in / out.

Kijk ook of hij ondersteuning heeft om geluid via HDMI weer te geven.
Dat klinkt stom. Maar een HK AVR 139 van een maat van me kan dit niet kwam ik gister achter :S

Ik zou gaan voor een combo setje. Denon / Yamaha / Harman kardon icm leuke speakertjes. Zulke setjes hebben ze soms voor leuke prijsjes.

Ik was er ook zeer over te spreken toen ik zaterdag bij Saturn was gaan kijken, twijfelde namelijk nog tussen de 52ex700 en deze...maar de keus was snel gemaakt :+

Loop een speciaalzaak binnen, en vraag naar de mogelijkheden :! En dan geen its, scheef&foppen etc...

Zorg voor ondersteuning van dolby true HD / HD DTS MA. Denk na over de aansluitingen die je nodig gaat hebben. Voldoende HDMI in / out.

Kijk ook of hij ondersteuning heeft om geluid via HDMI weer te geven.
Dat klinkt stom. Maar een HK AVR 139 van een maat van me kan dit niet kwam ik gister achter :S

Ik zou gaan voor een combo setje. Denon / Yamaha / Harman kardon icm leuke speakertjes. Zulke setjes hebben ze soms voor leuke prijsjes.

Hey thx voor de replies :)
Ik zal eens een goede electronica winkel binnen lopen en daar wat meer info vergaren.

@ Tom: :~

Back