This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "wat een flinke storm"-topic

Snelweg hier half afgezet, mocht ook de fly-over ridderkerk niet meer over, flauw hoor. Voor het stoplicht leek het net of ik een gasdruk installatie in me auto had klote astra.

pand naast mijn werk miste een paar lood(!)platen van t dak, verder veel dakpannen, ook een paar op auto's en 1 rakelings langs een vent die dakpannen stond op te rapen (mongool)

verder is de buurman een schutting armer en wat prullenbakken zijn aan de wandel gegaan.

Mijn overbuurman is nu ook een perkala kwijt +ralf+
 
Bij de buren is er een grote (+- 6meter) hoge den omgewaaid, bij de andere buren ligt de schutting compleet plat in de tuin.

Maar onze achterburen hebben een joekel van een boom, (komt een meter of 4 boven het huis uit)
Die nu ineens wel heeeel erg scheef staat, richting mijn beunhok:S
K heb de scooter en motoren der maar vast uitgehaald, want die boom kom er zobizo bovenop, weet alleen nog neit wanneer..
 
Ik was net met me pa bij de nieuwe loods, zou vandaag opgeleverd worden, staan we daar met de uitvoerder. Ineens een grote knal, dus wij kijken waar het vandaan kwam, nog een paar knallen. Ineens WAM hele plaat (6meter hoog 2 meter breed) uit de zijkant, daarna nog 1, 4 andere platen los te klapperen :X Schrok me echt de pleuris, die platen hebben ook de regenpijpen van bedrijf ernaast meegenomen. Nu handjevol mensen aan het werk om alles te fixen en vast te zetten.

Verder reed ik net langs het electra verdeel station wat 4 maanden terug half afgefikt is (hele eiland zonder stroom in het weekend) en daar stond ook brandweer bij en stuk van het dak af. Zal me neit verbazen als ik straks zonder stroom zit :X.
 
Ik zit heel de dag thuis, komt opzich best goed uit, aangezien het OV het niet echt goed doet vandaag... Hier tussen Ede en Arnhem btw 2 doden door een omvallende boom op de N224.

Btw, ik erger me altijd aan die 'grote' topictitels, waarom zou je dat zo doen?
 
Had om half 3 richting werk gemoeten tot 11uur vnaaf.
Het idee om met de scooter te gaan al snel uit me hoofd gezet.
Werk op gebeld maar ik moest echt komen

Ik lopend naar de trein ( 20 minuten ) , daar aangekomen geen trein verkeer mogelijk omdat er iets was met de bovenleiding.
Bussen waren niet beschikbaar.

Dus ik maar weer naar huis
 
Zwaarste stoten zullen nu ergens in het midden van het land zitten, rond 4 tot 6 uur komen er stoten voor van 130+ km/u :X

in Duitsland stoten van 190 km/u. Was net op het duitse nieuws Kinderen daar hebben morgen ook vrij
 
Krijg net ook een mailtje van school.. Dat alles na 18.00 uur afgelast wordt, incl. tentamens 8P Helaas heb ik mijn tentamen morgen ochtend..
 
Nohh hier in den haag valt t nog best mee Voor zover ik vanuit mn huis kan zien is er alleen een boom over de weg gevallen, waardoor die weg afgesloten is. Rest ziet er, afgezien van paar takken, gewoon normaal uit.

Tuin is alleen een beetje verwaaid :+

Edit// Zo maar is ff naar de zee
 
Hier een aantal pannen eraf (stuk of 8-10), dakraam is gewoon losgewaait (kapot, stukkie plastic voorgemaakt net). verder is het dak vd carport overleden (was van dat plastic golfplaat).

Bomen staan er allemaal (nog) netjes
 
hier in ons landje (belgie) is het ook zwaar aan het stormen enkele van mijn geburen zijn al dakpannen kwijt en boompjes waaien om..
 
Veel takken hier op weg, wat lekkages hier in huis en soms valt internet even uit, niet veel spannends dus

Maar nu is het idd ff rustig, maar zodadelijk (van ong. 6 t/m 8 uur) gaat het nog harder waaien als vanmiddag wordt gezegd
 
Bijna met de bus van de zaak van de weg afgewaaid, en bij de vorige storm waarschuwining is de geven van een 8 hoge flat bij mij om de hoek afgewaaid..