This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2008-2009

heb ik echt nog nooit gezien...welk merk zijn die dingen?
heb wel een soort pijlen 3b, knallen ook een stuk of 5 keer

Dit waren 7 shells gewoon in een rek.. klein salute showtje.. haha

Shells hebben een plastic huls.. Geen karton ofzo.

Dingen gaan echt ziekelijk hard! die fluit bij de knallen vind ik nogsteeds echt vet :W

oow oke...jah klopt had ik afgelopen jaar ook met die 4 inch tripley die fluit is geniaal.
zag namelijk toevallig laatst op youtube dat er wel shels/salutes waren die meerdere keren knalden.

oow oke...jah klopt had ik afgelopen jaar ook met die 4 inch tripley die fluit is geniaal.
zag namelijk toevallig laatst op youtube dat er wel shels/salutes waren die meerdere keren knalden.

Klopt, er bestaan wel multishots shells, maar in onze situatie waren het gewoon meerdere shells haha

iemand hier bekend mee

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=Q8wATsHQ9yc&feature=related"]YouTube - 6 inch Salute Firework[/ame]

Leuk, maar jammer genoeg is hier eigenlijk niet aan te komen. Misschien wel voor een paar hier, maar voor vele niet!

Er zit degelijk wel verschil in. maar zou persoonlijk gewoon 3 inch salutes doen en dan 6 inch sier. Sier vindt ik toch een stukje vetter dan alleen een knal.

Laat je het nou ook thuis bezorgen dan?

Dit zou ik zelf liever niet hebben, je weet maar nooit wat voor een gedonder ervan komt.
Tevens omdat jij al een keer gepakt bent weten ze echt wel dat het ook voor jou is en niet dat de buurman het besteld heeft en bij jou heeft laten bezorgen.