This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2008-2009

weet je hoeveel duizenden pakketjes er per dag wel niet over de grens gaan, dit is niet haalbaar om te gaan controleren. Uiteraard bestaat het risico om er met een steekproef uitgehaald te worden.

nja, ik kreeg iets anders te horen over wasaq lont.
Maar dat was niet bij alpeco dus misschien wist die gozer er net zo veel vanaf als een koe van cilinders bewerken en lulde hij maar wat.
Iig noemde hij wasaq lont schietlont omdat het sneller als viscolont gaat, ik weet alleen wel dat ik alleen iets met visco lont wil hebben

Oké, alpeco verkoopt niet groter dan 30mm, maar waar in belgië verkopen ze legaal iets met een grotere diameter? Verder vind ik wel dat alpeco veel minder leuk spul als enkele jaren geleden verkoopt. Misschien kunnen we het daar dan wel over eens zijn. Ik wil geen ruzie gaan voeren hier ofzo.

nergens verkopen ze groter caliber legaal, dus heb je in nederland misschien nog wel een grotere kans om grotere blokken bij handelaars te kopen dan in belgie, of je moet toevallig adresjes weten

@Thomas: een Giant maroon gaat dus echt niet harder dan een 4 inch salute hoor

wasaq lont kan je prima mee omgaan hoor, je moet alleen zorgen dat je wat sneller weg bent bij de pijl

het begint al weer op te schieten

vanavond ff knalle denk ik

nou, dan je kan je dus eigenlijk zeggen dat alpeco een flink caliber verkoopt, want niemand heef het groter.
Maar het is idd nog niet geweldig veel, heb ook liever de 2/3/4 inch mortieren

nou, dan je kan je dus eigenlijk zeggen dat alpeco een flink caliber verkoopt, want niemand heef het groter.
Maar het is idd nog niet geweldig veel, heb ook liever de 2/3/4 inch mortieren

nah niemand verkoopt groter,dan praat je denk ik voor jezelf of het licht aan je contacten, maar zijn genoeg blokken van 1,2 tot 2,5 inch te vinden,zelfs showboxen tot 3 inch. Wat mij ook opvalt sinds vorig jaar dat bijna elk blok wat alpeco verkoopt crackling effecten bevatten:S. Shells zijn wel minder te krijgen vergeleken met vorig jaar. Veel NLE dit jaar maar blijken nogal slecht gemixt te zijn

Soms moet je er net wat meer moeite doen voor als vroeger heb ik het idee.
Wel kom ik soms dingen tegen die toch vrij exclusief zijn wat ook wel weer mooi is.

dan praat ik voor mezelf idd. Ik ben zulke blokken nog neit tegengekomen. Maar mensen die ik ken hebben alleen knal vuurwerk en geen sier. Dus misschien daarom, maar als jij iemand weet die showboxen te koop heeft mag je me pmen.
En over die crackling, daar heb je gelijk in, ik vind het nu een beetje "eenzijdig" assortiment worden ofzo omdat je bijna altijd wel crackling hebt.

Kijk wouter dat is het betere werk, schieten jullie dit jaar weer in enschede?

Jup, aan de Heutinkstraat op het Hogeland.

Stuk of 13 melkbussen, 1 gasfles van 85 ltr kanon en die van de foto..

Mocht je zin hebben om langs te komen, we hebben een feesttent erbij met een bar, dus

Gewoon met een accu doen, draadje tegen de plus aan en je heb je vonk

Wij doen het gewoon met een gasbrander met een lange slang, eerder altijd met fakkels, dat blijft toch het mooist. Ontsteking haalt het gevoel van het afsteken weg