Versturen hun het dan gewoon in een doos of hoe doe je dat dan, kan ook via pm. Want lijtk me niet erg fijn als het opeens aan de grens wordt gecontroleerd.die krijg ik dus altijd zonder problemen binnen
Aad, je weet duidelijk niet waar je over praat!!
Wasaq lont is ten eerste echt niet hetzelfde als schietlont, schietlont gaat per meter beneden de 0.1s
De prijs van een cake zegt niks over de uitwerkingen en grotes van de cake
alpeco verkoopt enkel nog 1.4g klasse, De tubbes zijn maximaal 30mm (1.2'') en er zullen ook geen salutes in verwerkt zijn
Oké, alpeco verkoopt niet groter dan 30mm, maar waar in belgië verkopen ze legaal iets met een grotere diameter? Verder vind ik wel dat alpeco veel minder leuk spul als enkele jaren geleden verkoopt. Misschien kunnen we het daar dan wel over eens zijn. Ik wil geen ruzie gaan voeren hier ofzo.
nergens verkopen ze groter caliber legaal, dus heb je in nederland misschien nog wel een grotere kans om grotere blokken bij handelaars te kopen dan in belgie, of je moet toevallig adresjes weten
@Thomas: een Giant maroon gaat dus echt niet harder dan een 4 inch salute hoor
nou, dan je kan je dus eigenlijk zeggen dat alpeco een flink caliber verkoopt, want niemand heef het groter.
Maar het is idd nog niet geweldig veel, heb ook liever de 2/3/4 inch mortieren
nah niemand verkoopt groter,dan praat je denk ik voor jezelf of het licht aan je contacten, maar zijn genoeg blokken van 1,2 tot 2,5 inch te vinden,zelfs showboxen tot 3 inch. Wat mij ook opvalt sinds vorig jaar dat bijna elk blok wat alpeco verkoopt crackling effecten bevatten:S. Shells zijn wel minder te krijgen vergeleken met vorig jaar. Veel NLE dit jaar maar blijken nogal slecht gemixt te zijn
Iemand nog Hvk fonteinen oid tegen gekomen? Eigelijk wel mooi om erbij te hebben maar kom ze niet tegen.
Kijk wouter dat is het betere werk, schieten jullie dit jaar weer in enschede?
Gewoon met een accu doen, draadje tegen de plus aan en je heb je vonk