Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Xplods zijn 50 gram kruit.
En van een ZEER betrowubare bron die momenteel belde vanaf alpeco....
Alpeco heeft dus echt niet meer leuk spul met kvk :|
BTW, vuurwerk shows beginnen weer :winner:

sorry, je hebt gelijk.
explot heeft 50 gram flash, maar ik kan ook nog aan iets komen wat 125 gram flash bevat. Weet de naam alleen er niet van. Zal het wel eens vragen als ik die gozer nog een x spreek.

En hoe bedoel je dat alpeco niets leuks meer verkoopt?
Moet je eens op de site kijken, daar heb je toch echt heel leuke potten met een flink caliber. Sommige batterijen zijn 469 euro, als dat geen leuk spul is weet ik het ook neit meer.

sorry, je hebt gelijk.
explot heeft 50 gram flash, maar ik kan ook nog aan iets komen wat 125 gram flash bevat. Weet de naam alleen er niet van. Zal het wel eens vragen als ik die gozer nog een x spreek.

En hoe bedoel je dat alpeco niets leuks meer verkoopt?
Moet je eens op de site kijken, daar heb je toch echt heel leuke potten met een flink caliber. Sommige batterijen zijn 469 euro, als dat geen leuk spul is weet ik het ook neit meer.
Dus omdat dat blok dat iets van 5 minuten duurt 469 euro kost moet het leuk zijn? Dat zelfde blok was afgelopen jaar dacht ik 350 euro. Voor 350 euro heb ik toch wel 3 leuke blokken hoor, als het er niet 4 zijn. En er is, zover ik weet, niks hier in Nederland illegaal te krijgen met 125 gram, wel 120 gram namelijk de gigiant maroon. En alpeco verkoopt toch ook maximaal tot 30mm? Dat is niet echt een flink calliber hoor.

Hoop dit jaar nog wat explods te krijgen, anders spaar ik door voor volgend jaar shells te gaan schieten:).

Aad, je weet duidelijk niet waar je over praat!!

Wasaq lont is ten eerste echt niet hetzelfde als schietlont, schietlont gaat per meter beneden de 0.1s

De prijs van een cake zegt niks over de uitwerkingen en grotes van de cake

alpeco verkoopt enkel nog 1.4g klasse, De tubbes zijn maximaal 30mm (1.2'') en er zullen ook geen salutes in verwerkt zijn

Hier filmpje van de giant maroon, dit is volgens mij de ziekste knaller die er momenteel te krijgen is. gaat harder dan een 4inch salute.

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=Yrn5regO-Zg"]YouTube - Vuurwerk: Gigant Maroon[/ame]

Even een vraagje, ik meen dat haagse~ vorig jaar een of andere poolse site postte, waar je online kon bestellen.

Zou iemand (of haagse~ zelf :D) die site even mij kunnen Pm'en of hier willen posten?

Merci :*

u heeft pm,
die site van hier boven verstuurd ook :) ( van me filmpje die ik net poste )

btw christmas station is online :P
krijg nu helemaal zin in oud jaar :D

idd, maar let op...
ik heb samen met iemand vant forum hier voor 1000e besteld, alleen die bestelling nooit binnen gehad.
gaat soms ook goed, maar wees gewaarschuwd:)

Last edited:
Back