This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerk topic 2011/12

Oke, ja ik weet ook niet hoe hard die Cobra 6 zijn, ik dacht zelf altijd een beetje gelijk aan een 901? De hardste 'rotjes' zijn het denk ik?
 
Oke, ja ik weet ook niet hoe hard die Cobra 6 zijn, ik dacht zelf altijd een beetje gelijk aan een 901? De hardste 'rotjes' zijn het denk ik?

Redelijk vergelijkbaar met een 901 die je op de grond afsteekt, eigenlijk zelfs nog iets zwaarder. De zwaarste 'rotjes' zijn het zeker idd
 

Tegen woordig worden de nieuwe explods geproduceerd met maar 25 gr flash ipv 50. Dit is naar wat ik gehoord heb voor veiligheid omdat afgelopen jaar een fabriek van epm de lucht in gegaan is. Dus tegenwoordig zullen de Cobra 6 wel harder gaan.
 
ben ook aanwezig op avp en die shit al jaren, als ik mijn username verklap zullen sommige me wel kennen haha ik spreek jullie op avp wel effe aan (heb vorige topic gelezen) ben no gniet begonnen maar ben eens benieuwd wat het gaat geven dit jaar
 
Van het weekend een 3" shell al afgeschoten van een maat.

Was een leuk ding en mooi. lekker knal ook.

Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen met o&n. vorig jaar was ik goed voorzien van Cobra6 en 901's.
Dit jaar probeer ik meer richting de grotere shells te gaan.
 
Wie kan mij helpen aan 100 karton bsc ( de oude van vorig jaar 20/10 karton nie die nieuwe 30/10 dat is troep word je me doodgegooit) pm me maar
 
aankomende maandag een rondleiding en hapje en drankje bij onze leverancier uit Leeuwarden. (verkoop elk jaar gewoon lekker legaal vuurwerk)

heb er al weer zin in
 
Ok Voor dat we beginnen.. Nee is niet te vroeg geopent. ( kijk maar naar andere jaren op SF.net ) Waarom nu dit topic? Verveel me en moet helaas thuis blijven Dus heb me tripreport gescheven voor AVP. Maar die is pas over 10 dagen online dus plant ik hem hierzo!

Standaard SF.net regels
Geen handel aanbieden & Niet naar vragen.

Zijn er al mensen bezig? Want nu is toch wel de tijd?
Zelf niet mee bezig momenteel

eerste post dus
 
politie gaat echt niet overal achteraan hoor iedereen kan wat neerzetten ze zijn toch druk met boetes

oke, als jij het beter weet, ik heb vorig jaar een tijd vast gezeten voor een zaak kwa vuurwerk. en hadden overal kijk op. Alle forums waaronder ik zelf uitdraaien heb gezien van dit scooter forum (vuurwerk topic)