This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerk topic 2011/12

Je draait het mooi om met 'dan gaat iedereen, veel meer illegaal vuurwerk'...
Denk dat het een kwestie van gewenning is. Je ziet nu steeds meer weerstand.

Het is geen feit btw Aad, want er is geen verbod oid.
 

Ben ik het mee eens. En daar laat ik het maar bij. Het is toch een discussie zonder einde.
 
ik heb ook een x met een langwerpige gasbus geschoten, mijn ervaring dat hij niet echt hard knalde.. De bal vliegt wel verder weg btw
 
Mooi bakje jurjen en weksel! Van die grote bakken zijn wel het beste. 1 keer aansteken en gewoon 5 minuten lang geweld! ik houd er wel van Weksel enig idee welk caliber er in die air force one zat? Alleen 30mm of?
 
Maargoed, ik hoop het nog eens mee te maken...


'Nederlanders voor vuurwerkverbod'

Twee derde van de Nederlanders is voor een verbod op consumentenvuurwerk. Dat is althans de uitkomst van een peiling van onderzoeksbureau No Ties in opdracht van de GroenLinks-raadsleden Arno Bonte (Rotterdam) en David Rietveld (Den Haag).


http://www.telegraaf.nl/binnenland/11262223/__Steun_voor_vuurwerkverbod__.html

Altijd kritisch blijven tav onderzoeken en peilingen ed.
Wie is er ondervraagd, vraagstellingen etc.
 
De telegraaf heeft niets met het onderzoek te maken gehad?
Waarom zo het onderzoek verder niet betrouwbaar kunnen zijn?
 
'No Ties' Onderzoeksbureau... klinkt niett echt bekend, toch? Daarnaast ben ik wel benieuwd op dit onderzoek wel representatief is, door een juist opbouw van de onderzochte doelgroep...

Dat is het zelfde als de PVV een integratie-onderzoek laten uitvoeren
 
Dat hij voor jou (ook niet voor mij btw) niet bekend is, is geen reden.
Je kent van bijna geen enkel onderzoek de methode, vraagstellingen of ondervraagde groep...maar om het dan gelijk onbetrouwbaar of 'geen ruk waar van' te zeggen.

Dat omdat GroenLinks een onderzoek laat doen en dat de uitkomst daarvan in hun straatje past...klopt.

Sceptisch zijn, niet wantrouwend.

Zie verder geen onderzoeken die het tegendeel bewijzen...
 
Weksel, wat een ding! Als je hem volgend jaar weer neemt let me know, dan kan je hem voor mij ook bestellen en dan krijgen we vast wat korting! Wat een geweld!!!