This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerk topic 2011/12

Als je nog genoeg lont na die knik over heb, gewoon afknippen.
Anders jammer van je geld als die niet afgaat..


heb het zo ook opgelost,. ging perfect,. ging wel wat sneller af als de andere maar hij lag op de grond en 3/4 sec later ging die af dus ging super,.. wel leuk spul(6)

carbiet schieten onder een viaduct is zkr een aanrader!
en carbiet schieten met 6 bussen midden in het dorp ook!
 
Waarom is die nog niet langs gekomen :+ ?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fII5ODXdaW4"]Vuurwerkje afsteken - YouTube[/ame]
 
Vanavond nog even op zoek geweest naar de eigenaar van de mooie salute's die de lucht in gingen. Was niet lastig te vinden, 3' tot 8' salutes was hij aan het afschieten. Leuk spul! 8)
 
8" salute?:?
Laat maar filmpjes zien, bedoel je geen shells? Dan is het niks bijzonders, hier in de buurt ging zelf 12" de lucht in.
 
Ik wil ze volgend jaar ook wel, maar hij wilde absoluut niet vertellen hoe hij eraan kwam en absoluut niet gefilmt worden. Wat ook wel logisch is. :+
 
8' salutes heb ik ook nog nooit gezien idd. En @ johnny...beetje laat maar die folie kan je er op laten zitten
 
Ik had dit jaar geen vuurwerk..maar gvd wat een uitzicht hadden we hier.. achter ons Delft/Nootdorp/Den Haag/Pijnacker.. links Zoetermeer/Berkel.. voor ons Rotterdam.. en d'r ging een hoeveelheid de lucht in Heel vet! 8)
 
Ik had dit jaar geen vuurwerk..maar gvd wat een uitzicht hadden we hier.. achter ons Delft/Nootdorp/Den Haag/Pijnacker.. links Zoetermeer/Berkel.. voor ons Rotterdam.. en d'r ging een hoeveelheid de lucht in Heel vet! 8)

same here... geen vuurwerk gekocht, maar wát een spul werd er de lucht in geschoten zeg
 
Was er al achter gekomen, heren . Volgend jaar wil ik meer hebben. Wil vooral grote zware batterijen hebben, liefst pro. Als iemand me in de goede richting wilt wijzen, graag-!