Het grote vuurwerk topic 2011/12

Altijd mooi die vuurwerktfilmpjes, IEDEREEN zit te klooien *khgggggggggg, kggggggggggggggg, kliiiiiiiiiiiiiiiiii, khuuuuuuuuuu* met die aanstekers :#
 
Vraag: Waarom is iedereen fan van die italiaanse bommen? Er zijn toch betere knallers denk ik zoals die Cobra 6 die op de vorige pagina werd gepost.
 
Ja, maar daar moet je nu niet zijn ivm controles denk ik. Ben er nog nooit geweest dus kan het niet zeker zeggen, maar ik denk dat je in de laatste 2 maanden van het jaar geheid gepakt word.

valt wel mee , als je de kleine polder weggetjes beetje kent daar :rolleyes:

vorig jaar toen we waren gepakt met maar liefst 60euro aan nitraten , was 3maanden voor oud en nieuw ofzo.
 
Vandaag losse verkoop in NL, haal denk ik met name van die flitsdingetjes, die vind ik echt meesterlijk :P

Gisteren nog een ontzettend harde knal gehoord hier in het dorp, die hoorde je ongeveer 15 seconde nagalmen in de lucht (dat is echt moeilijk lang eigenlijk), maar misschien was het wel een vliegtuig, alhoewel ik die verder niet hoorde of zag.
 
Bestaat hij uit 1 deel of uit 3 delen die je aan elkaar moet knopen?

Ik ga dalijk mijn rotzooi ophalen bij de lokale dealer. We zien wel.
 
maatje van me is vanmorge naar de aldi in deutschland geweest.. 18 potte + pijlenpakket voor 200 euro, ziek eigenlijk.. (en nog mooi ook nog)
 
Back
Top