het grote valpartijen topic

Status
Not open for further replies.
3 keer
1ste keer op een gare vision van een vriend van me, ik vind het leuk om verkeersdrempels als schansen te gebruiken maar een gare honda vison niet blijk baar, hij had me niet kunnen vertellen dat zen blokrubbers weg waren en waar ze inhoren doorgerot zijn dus hard op me smoel.

2e keer op men eigen tgbtje met ijzel met ong 10 km pu tog nog 3 meter geschoven.

3e keer was ik niet gevallen eigenlijk (deze is echt gewoon dom) maar de scoot wel, ik zag een gipsplaat liggen op straat en wij dachten daar kun je mooi op burnen en dat was ook zo dus ik ging naast emn brom staan om het goed te zien, maar wat blijkt nou je wiel gaat er verbazingwekkend snel doorheen en het ding schiet uit men handen beetje kapschade niks ernstigs.

Ik heb volgens mij de stomste..:

Ik reed met me firefoxje lekker over een weg bij ons in het dorp, het had al gesneeuwd maar er was gestrooid dus de weg was sneeuw vrij.. dus ik reed lekker kk koud en ik was bijna thuis.

Toen kwam het:

Een manneke van 11 vond het grappig om tegen MIJN helm een sneeuwbal te gooie toen ik voor bij reed, toen hij raak gooide ging ik onderuit... kk veel schade waaronder mijn spiksplinternieuwe samba uitlaaat..

Ik dat manneke achterna gerend en hem aan zn shirt meegetrokken naar zn moeder en die heeft alles bij de verzekering geregeld en kreeg ik mijn geld..
Maar toch lullig, van je scooter gegooid worden door een sneeuwbal van een manneke van 11..

haha,

Ik paar maanden terug begonnen met een zipje om te bouwen, en bla bla hij was klaar. (speed en de hele bende eronder)

Ik rondje rijden in t-shirt :X wel met helm, ik rij wel vanuit stilstand en ging 3 keer een stuk de lucht in met het voorwiel totdat mijn ene voorvork poot ingeveerd bleef en de ander uitveerde. Gevolg, schijfje en de hele bende sloeg vast, en ik sloeg over de kop. (reed maar 30 ofzo maar echt blij werd ik er niet van).

Schade, 2 dagen oude KRT uitlaat geschaafd, 2 uur oude domino gashendel kapot, voorkap geschaafd etc. (zip was net 2 dagen klaar ofzo)

Schade aan mijzelf: nek rood/blauw door helmbandje, linkerarm van onderarm totaan bovenarm open geschaafd, rechterarm ook geschaafd maar viel nog mee, bij mijn lies lag het open en mijn duim was een beetje kapot.
2 gekneusde ribben, zwaar gekneusde pols en bla bla.

:) dus dat was mijn avontuur, nu bijna een maand geleden en nu nergens meer last van ;)

ik ook een keertje..
op een fietspad kwam ik met 70 aancrossen, voor me een fietser. fietser zwenkt opeens naar mijn kant...gelukkig had ik geen schade, ik was alleen met 2 van de 4 wielen (quad) over het achterwiel van die fietser gereden :)

ik ben ok 2x gevallen

eerste x reed ik over het industrieterrein met mun evo nrg
ktrok een sprint, en khad niet gezien dat er gaten in de weg zaten, kmaakt met 70 ofzo een weelie en kging scheef en het was kassa, heel mun voorvork krom, al mun kappen kapot, net 2 weken metallic zilver prof gespoten

2e keer reed ik rustig naar huis, kwam der een mooi flauw bochtje aan, kdacht ff me eigen laten gaan, kwam ik de bocht uit, bleef het gas hangen, kheb egt nog nooit zon schrik gehad, maar net langs 2 omas af die zowa midden op de weg fietste, en kneep gewoon uit schrik volle mak mijn achterrem in, en kgleed onderuit:(
derna weer mun voorvork krom :S na de valpartijheel mijn scooter uit elkaar getrokken en verkocht omdat ik niet meer mocht van mun vader:(

ik een keer, maar toen zaten mn kappen nog in de spuitplamuur:p er liep een man over het fietspad, ik wou links inhalen, gaatie ook links lopen ineens. Dus heb k hem geschept:#

Met het stunten 1 x en de andere 2 x staan hier ook wel ergens.

Ik ging dus staan op men scooter. Ging de vorige dag heel goed. Maar toen werd het opgenomen. Klapte men stuur om en ben ik er maar af gesprongen. Filmpje staat ook wel in het wheelie topic.
Weet de reden ook al. Voorvelg zat gewoon los 8P. Dus binnenkrot weer los :D

keer met de pizzabrommert diagonaal de straat over gegleden met de brommert voor me en ik glee dr achter aan :D leek net een kermis met die vonken die er onder uit kwamen :P en door de ijzel gleed ik er vrolijk achteraan 8)

ik had iets van 3 maanden me certi en ik reed richting school, toen week er een auto uit voor weet ik veel wat en raakte mij aan de linker voorkant met als geval dat de binnenkuip brak en paar gaatjes in me been maakte rechterzijde totaal geschuurt maar verder niet egt veel op paar wonden na, kreeg echter niets vergoed want er was een buschauffeur die het blijkbaar niet op scooters had en ff een lul verhaal op hing over hoe ik met 80 door rood reed, best knap met vario ring er in tog?

Wat ik vandaag weer meemaakte.....

Ik reed rond 60/65 en ineens kwam er een turk op een fiets de hoek omzetten vanachter een zeecontainer die langs de weg stond...

dus ik kon net uitwijken maar hij niet meer dus bleef met zn voorwiel aan mn kickstarter hangen en vloog door de lucht en lag op de grond..

Voorwiel doormidden, al de spaken eruit..

En ik stond me dood te lachen want ik had niks :D

En toen die even later opstond zei die: issh mij fout.. fietss was gratieshh (dikke giant)
hij pakt zn telefoon: (barsten en krassen drop n70) Zegt ie: wass ook gratiesh, van broer ghad...

En ik ging weer vrolijk verder....

Ik ben ontelbare keren gevallen!
Nouja in frankrijk gewoont en daar mn certi gehaald, maar daar heb je ook praktijkles! Khad nog nooit op een scooter gezeten dus die vent zegt zo: ja ga er maar even opzitten en voel maar een beetje wanneer die wegtrekt..
Afijn ik heel voorzichtig (kwas 14 omdat je in FR op je 14de mag scooteren) tging allemaal goed! Zegtie ja we gaan rijden! dus ik een oortje in, en hij achter me aan met zn auto en radiootje, begint het ineens keihard te regenen!! En die vent maar schreeuwen! Je moet harder rijden!! Ik reed 50 maar dat ding was echt opgevoerd en reed dus ong 80 op de teller.. Afijn ik moest een rotonde nemen en die stomme auto voor me begint te remmen. Dat was dus de eerste keer dattik op een scooter zat en ging gelijk op me bek! (certi uiteindelijk wel gehaald!)

verder in NL nog een keer op zo'n grafelbruggetje.. Er stond een auto op die brug omdat ze iets aant prutsen waren ofzo.. Ik rijd erlangs maar zag dus niet dat er een balk lag voor die bus enk knal dus met mn voorwiel tegen die balk.Gevolg,ik vlieg over mn scooter heen opt graffel wat ontiegelijk veel pijn deed (twas zomer enk had korte broek aan) erg diepe krassen op mn voorkap en zijkap

Verder een keertje met ijzel.. met 60 de bocht nemen en dan neit zien dat er een andere auto geparkeerd met pech op de weg stond.. (scooter vloog gelukkig naar andere kant van de baan en ik, redelijk zachtjes tegen bumper van die auto.. Khad een blauwe knie maar mn scooter gelukkig niks omdattie over het ijs gleed met de banden tegen de stoep :)

Nog een keertje in frankrijk.. khad voor mn huis zo'n elektrisch hek dat altijd openstond maar dit keer dus niet :|
Ik vol op de rem op kiezelpad voor het hek maar alsnog tegen het hek aan (met mn toenmalige vriendin achterop die daarna behoorlijk pissed was)

Voor de deur thuis.. twas mn verjaardag en khad een yasuni Z racing uitlaat gekregen! Snel monteren emt een vriend (proppen eruit natuurlijk) kwil em uitproberen maar kgaf nogal veel gas.. hopla tegen zo'n groen gemeente hekje! Niet echt schade.. alleen een paar krasjes op mn nieuwe uitlaat waar ik best wel mee zat..

Opt schoolplein!! Ze hadden in de zomervakantie een nieuw schoolplein aangelegd alleen er lag nog wat zand op de nieuwe tegels.. Met 20 op je bek gaan terwijl het schoolplein vol staat is geen pretje!

en dan nu de lompste! ik stond op et schoolplein tegen mn scooter aan te leunen maar hij stond niet echt goed op de standaart. Kflikkerde dus met mn scooter en al achterover:rolleyes: Achteraf wel om moetne lachen:D

Kzal vast nog wel vaker gevallen zijn maar ik kan er niet echt opkomen.. meestal gewoon van die kleine domme ongevallen

1ste keer was met mijn Speedfight 2 waar ik zo trots op was,
Ik reed op een rechte weg bij mijn huis met z'n rond de 80 echte km's
moest remmen voor een kruising en remde met de voorrem,
Resultaat: Voorrem blockeerd en gleed onderuit,
3 keer over de kop gevlogen en kwam tot stilstand voor een lesauto:|
Had geen helm op (had ik niet eens:+) maar gelukkig niks aan me hoofd,
Alleen me benen,knieen,buik,zij en armen waren goed kapot,Nog steeds littekens van,
Kon ook een week niet lopen8P
Een vriend die met een straaljager bezig was hoorde mij nog op me bek gaan:L

Edit:

Ook nog een keer met een zip type 3 van een maatje mee wezen scheuren op een bouwterein:+
Vario ring was eruit en trok best hard op,
Dus dacht bij mezelf: WHEELY:D!
Totdat ik zover ging dat ik niet meer bij de rem kon en lang uit op het asfalt klapte:+
Zag de zippert zo door rijden zonder mij:(

Last edited:
M'n eerste keer is pas geleden.
Ik heb een SR erbij gekregen, met kapschade, en een kut achterband.
Dus elke rotonde rond driften.
Dus ik kom na het werk op een rielekse brede weg, en zag een bocht, dus ik wilde gaan driften, opeens ging m'n achterwiel te ver, ik trek hem recht, schuif ik onderuit.
In een bocht naar rechts, m'n carterkap naar de haaien.

ik ben geloof ik ook wel een paar keer gevallen....

in de modder:
IMGP4776Medium.jpg

IMGP4769Medium.jpg

IMG_3266Medium.jpg

achteras gebroken:
IMGP4433Medium.jpg

aanrijden met een auto gehad:
IMGP4483Medium.jpg

Op Speelmansplaten:
IMG_8894Medium.jpg

en nog een keer in de regen:
IMG_3076Medium.jpg

IMG_3077Medium.jpg

IMG_3078Medium.jpg

in een garage met zijn 2e:
IMG_3243Medium.jpg

en bij de voetbalvelden nog een keer:
IMG_3515Medium.jpg

IMG_3516Medium.jpg

IMG_3517Medium2.jpg

IMG_3518Medium.jpg

en hier:
IMG_3527Medium.jpg

En nog een keer op Hockenheim het asfalt gekust:
IMG_2110Medium.jpg

nou dat waren mijn val-foto's!! :P

iedereen bedankt die het mogelijk heeft gemaakt :W
uiteraard ben ik nog TALLOZEN keren meer gevallen... want hoe vaak krijg je nou op foto of film dat je op je smoel gaat...
:+

groetjes

ik ben ook vlink wat keren op de bek gegaan 1 van de mooiste is deze
ik reed op me cross puch op een bocht af toen kwam er zon gemeente busje aan die l*l neemt de bocht veel te ruim dus ik kon aleen nog recht door dus ik reed al remment op die bocht af maar mijn remmen deden het niet zo goed:? dus ik knal tegen een lantarenpaal aan ik was even buiten westen toen ik weer helder was lag ik voor die lantaaren paal en mijn puch lag ergens in de bosjes ik kreeg hem aan en ben naar huis gegaan met barstende koppijn8P(laater bleek een lichte hersenschudding zo zie je maar weer dat een helm ook niet alles is maar als ik hem niet op hat was ik mischien wel dood ofzo)
gekgenoeg was aleen het voorspatbort kapot en verder nix:D

tsja en later nog wel 100 keer gevallen (en opgestaan) maar niet veel erger dan dit

Status
Not open for further replies.
Back