Het Grote Stunt topic 2 !

Status
Not open for further replies.

LainoN.

- Stunt 101
Ik begin alvast met mijn pics :
115-1556_IMG.jpg
IM002039.JPG

special%20wheelie.JPG

%b055%b0.JPG

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je hebt je voet niet eens bij de rem?? , mja je voelt ook vanzelf wel wanneer je ver over je dooie punt gaat.
ik zal es een dom filmpje uppen.

Originally posted by EXup^
Je hebt je voet niet eens bij de rem?? , mja je voelt ook vanzelf wel wanneer je ver over je dooie punt gaat.
ik zal es een dom filmpje uppen.
het is niet nodig dat ik mijn voet niet bij mijn rem hou :) ik heb hem goed onder controle hoor :)

Originally posted by LainoN.
het is niet nodig dat ik mijn voet niet bij mijn rem hou :) ik heb hem goed onder controle hoor :)

Ik weet niet cker of je dat blijft zeggen ... het is altijd handig om je rem erbij te houden, je hebt geen 100pk onder je kont om met je hand te kunnen doseren 8P
Ik heb et een keer gehad, dat ik me voet niet op me rem had, ik rende dus 8ter me brommer om em niet te laten vallen :X ( hij is uit eindelijk ook niet gevalen :) )
Ik heb het al vaker zien gebeuren bij vrienden die 8terover zijn geklapt.

lainon, waarom heb je je dikke bocht eraf gehaald? gepakt?
(btw tomaaz van derbi forum:))

N vriend op de derbi van 'n andere vriend :

PC060050.JPG

Ik sta er8ter met me hrd :

PC060035.JPG

PC060047.JPG

Hier is ie bezig met z'n eigen 900 CBR :)

PC060019.JPG

PC060011.JPG

Hij doet mee aan franse kampioenschappen, hij is vaak in de top 3 van grote nationaale wedstrijden ( burnsday was hij 1ste, stunt bike show 2de enz ...) hij rijd nu voor een stunt blad, in stunt faculty op een buell :)
Veder heeft hij nog een nieuwe CBR 600RR staan, Z1000, en nog wat andere sjit ( supermotard ensow ) Z'n vriendin rijd op 'n Honda Hornet 900 :p

Op de fotos komt et niet goed over maarjah

Dit was ik tijdje geleden met Shadow 8P

reneshadow03.JPG

dit zijn de gasten waark vaak me stunt

P3070022.JPG

P3070015.JPG

nog picca van me hrd die inmiddels verkocht is

1-picture1.jpg

Mooi!
Jammer dat ik hier in de buurt de enige ben met een super motard...
stunts op scooters zijn ook mooi maar vind die op een crossbrommer 100x mooier:P

Status
Not open for further replies.
Back