Het grote skeeler/skate/skateboard/longboard topic

Skateboard nu al ehm.... 12jaar ofzo :P

Deck momenteel:

Expedition one deck
Orion super low trucks
Spitfire classic wielen
Hele oude goeie lagers :P

Doe het helaas niet zo heeel veel meer ivm andere hobby's en werk.

Daar heb ik ook uuuuuuuuuuuren versleten ja, (bij het oude meerhoven), laatst nog 1 keer bij het nieuwe op strijp s gekeken.

100% is een shop ja, IS kwam er vaak, laatst nog even voor lagers voor mn wheelybar :D

deze schoenen heb ik n aantal paar gehad, zou ze nog wel een keer willen hebbe, mja nergens meer te krijgen

Side_NYLA.BK_WHITE.jpg

Lakai
NAME: NYLA
COLOR: NAVY/WHITE
RELEASE DATE: SPRING 02

Ik heb tijden lang inline geskate op Roces met aluminium Tusa frame's, metalen grind plates, abec5's, witte heavy grind wielen. Kon het ook aardig maar heb er al een jaar of 7 niet meer op gestaan.

Gloo shoe gebruikte ik altijd. Het was een soort van lijm achtig spul wat super hard werd en best een tijdje bleef plakken aan je schoenen. Was echt super spul.

Ik woon in het kleine stadje Goor en ik ging vroegeah altijd naar Burnside (deventer) Heb vanaf mijn 10 tot mijn 14e ofz geskateboard. Ik kon toen al best wel de normale tricks kickflips, heelflips, pop shov its, varial's, 360 flip, nose/crooked/5-0/50-50/feeble/smith's grinds. Alleen jammer dat ik nu 3 jaar niks heb gedaan, vorig week toevallig 2x geskateboard maar het ging me niet al te goed er van af. Ik heb weer een paar weken nodig denk ik om dat gevoel met dat board weer terug te krijgen :p

Ik denk dat ik maar weer eens begin met het hardcore skateboarden zoals vroeger :7 Het mooie is dat ik nu vanuit school (Enschede) even makkelijk naar The Edge kan gaan 8)

ohja deck:
Titus house brand deck
Grindkings low
Abec 5 lagers
Spitfire wielen

Gloo shoe gebruikte ik altijd. Het was een soort van lijm achtig spul wat super hard werd en best een tijdje bleef plakken aan je schoenen. Was echt super spul.

Ik woon in het kleine stadje Goor en ik ging vroegeah altijd naar Burnside (deventer) Heb vanaf mijn 10 tot mijn 14e ofz geskateboard. Ik kon toen al best wel de normale tricks kickflips, heelflips, pop shov its, varial's, 360 flip, nose/crooked/5-0/50-50/feeble/smith's grinds. Alleen jammer dat ik nu 3 jaar niks heb gedaan, vorig week toevallig 2x geskateboard maar het ging me niet al te goed er van af. Ik heb weer een paar weken nodig denk ik om dat gevoel met dat board weer terug te krijgen :p

Ik denk dat ik maar weer eens begin met het hardcore skateboarden zoals vroeger :7 Het mooie is dat ik nu vanuit school (Enschede) even makkelijk naar The Edge kan gaan 8)

ohja deck:
Titus house brand deck
Grindkings low
Abec 5 lagers
Spitfire wielen

Juist Shoe Goo :D

Ook lang actief geskate, inlinen dan :)
Heb roces majestic 12/rollerblade/usd gehad. In een opwelling anderhalf jaar terug USD skates gekocht om weer te beginnen maar het gaat toch niet zo soepel meer als jaren terug (die extra's kilo's helpen ook niet). Ga het binnenkort weer rustig oppakken denk ik.
Vet park was zandvoort altijd met de pouls :)

Dingen van tegenwoordig dan:
REMZ-SKATE-08TWO-2T.jpg

Ik had Rollerblade Swindlers, want die had Sven Boekhorst ook. +pippi+
Vind 't nog altijd vet om te zien hoe die gasten 't pushen, bijvoorbeeld die Yasutoko brothers.

Qua looks van tricks vond ik inline altijd vetter, maar had evenveel respect voor boarders..
Zag Sven Boekhorst nog huppelen op lowlands, hele tijd geleden nog wel eens mee geskate.

Back