Het grote skeeler/skate/skateboard/longboard topic

InIMoeK

DCA GODZUKI
Yo mensen,

Heb er geen topic over kunnen vinden. Zijn hier nog meer mensen die zich bezig houden met deze activiteiten? Zoja, wat rij je en wat doe je ermee?

Ikzelf skateboard alweer een tijdje. Lekker op parkjes of op straat.

Board specs :

Cliche tin shape bord
Tensor low trucks
Red bone lagers
Dupont street/park wielen
 
Advertisement - register to remove this

Heb hier ook nog altijd een skateboard klaar liggen voor mocht ik weer eens zin krijgen om er wat mee te doen:P Miss over een tijdje toch maar weer eens beginnen:W

Board specs:

Think deck
Venture trucks (geel met paarse:+)
Red bone lagers
Spitfire wieltjes
 
Cool!

Beetje op niveau gereden? Of meer voor de fun?

Zelf heb ik voordat ik last van mn knieen kreeg gereden voor een lokale skateshop. Nu weer lekker op dreef zonder last van de knieen :W:W
 
Zo nu en dan beetje boarden voor de fun :W blijft leuk.

Specs :
Zero deck
World industries wielen & trucks
Death metal bearings
Monkey shockpads
 
Cool!

Beetje op niveau gereden? Of meer voor de fun?

Zelf heb ik voordat ik last van mn knieen kreeg gereden voor een lokale skateshop. Nu weer lekker op dreef zonder last van de knieen :W:W

Niet echt:P Meer voor de fun en gewoon lomp gekloot 8P
Heb er nog steeds knakkende knieën en enkels van:X

Welke shop heb je voor gereden dan?
 
Hmm, zegt me niks:P Miss dat je The Boardshop in Maasbracht kent? Een paar vrienden van mij hebben er voor gereden.

Ik ben eigelijk net gestopt toen ik het allemaal een beetje onder (en aan:+) de knie kreeg, Eigelijk zonde, want nu kan ik er geen reet meer van:P
 
Ik board nu weer een maand of 2 ( Daarvoor 2 jaar niets gedaan ) en lande tot mijn grote verbazing zomaar inward heelflips. Dan word het heel snel leuk :D
 
Inward heelflip is heel leuk idd:P Ook 2 keer geland:W Toevallig beiden in een potje s.k.a.t.e. :+ Ik was altijd meer van de bigspin's en heelflip 180's 8) Maar een shovit vind ik nu al lastig :D Ollie lukt wel nog aardig:P
 
Vond het ook echt PRIMA dingen! Salomons zijn wel een stuk beter maar waren leuk geprijsd toentertijd. Ik meen me te herinneren dat die krengen 440 gulden waren:D
 
Vroeger toen ik jong was heel veel geskateboard. Nu al jaren niet meer, kon het vrij aardig, ben benieuwd of het zou terug komen als ik nog eens op een board ga staan.

kickflips, heelflips, variel kickflip, 180's, shovits beide richtingen, boardslides, 5-0 en 50-50 grinds, crooked grinds, tailslides, vrij hoge ollies, trappetjes jumpen etc. Niet erg indrukwekkend ofzo maar spot tegenwoordig vrij veel prutsers op straat :P, dan denk ik altijd toen was ik toch stukken beter, en ik was 13 of 14 jaar oud. :)

Heb trouwens vrijwel altijd op Habitat decks gereden

418644234_3d1ef05489.jpg


abec 5 lagertjes rolden lekker icm 'pig wheels'

1pg-pro-sig-press-release.jpg


Altijd de skateboarding transworld lezen :P
 
Met die dingen kon je vanuit elke hoek een buis op springen en je bleef er op staan 8P.. Prachtig, cheaterskates :+

Dingen van tegenwoordig dan:
REMZ-SKATE-08TWO-2T.jpg


Ik had Rollerblade Swindlers, want die had Sven Boekhorst ook. +pippi+
Vind 't nog altijd vet om te zien hoe die gasten 't pushen, bijvoorbeeld die Yasutoko brothers.

Qua looks van tricks vond ik inline altijd vetter, maar had evenveel respect voor boarders..
 
Last edited:
Back
Top