het grote sex met of zonder condoom topic

Status
Not open for further replies.
misschien stomme vraag, maar hoevaak hebben de mensen hier, die langer als een jaar een vriendin hebben ongeveer seks? ik heb het gevoel dat het libido van mijn vriendin is afgezakt naar die van een bejaarde :(
 
sinds ik haar ken was het 3 maanden voordat ik sex met dr had, was toen echt nog niet echt vast ofzo... daarna heeft ze mij "verkering" gevraagd :P
Nu al weer 2 maanden vast.
 
oke sorry :*

Maar ik heb dr geen last van iig, moet zeggen dat die van mij wat betreft zin in neuken een vent had kunnen zijn :D
 
majah ik ga hier iig geen details vertellen, aangezien er een paar zitten die me GF ook kennen, en dan weet ik wel weer hoe het gaat :D
 
Nee, maar het zijn wel van die mannetjes die alles gaan vertellen, en ze heeft liever dat onze relatie tussen ons blijft, wel logisch uiteraard
 
eerste keer met mijn meisje was na een maandje, we wilden allebei nog wachten maar hielden het niet meer.

Ik snap er even nix meer van nu. tot voor kort was het meerdere keren per dag, en nu ineens 10 dagen niet meer. Ik ben er na een paar dagen voorzichtig over begonnen en ze weet ook niet wat het is. Opzich vind ik het niet zo super erg. Maar dit kan echt niet lang doorgaan zo. Hoe moet dat als we 5 jaar bij elkaar zijn? Volgens mij hebben me ouders zelfs nog 1x in de week seks ofzo :P die zijn al 29 jaar bij elkaar
 
beter houd je je hoofd over je ouders, ik wil daar geen eens aan denken, dus bij deze de 1e die hier over doorgaat krijgt een ban!:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top