This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Grote plaats hier je scooter topic

Status
Not open for further replies.
haha ja beun is hip

maja zo kan dr iig weinig kapot aan. k moet um alleen nog ff leger groen of matzwart maken


hahahaha wotte echt wel :W.

Ik werd gebeld. Sta stil slider in ene hand mobiel in andere. Laat ik em donderen 8P. Daar heb je dan scheit aan. En perfect voor wheelies . Als ie pleurt boeit niks zolang je er nog maar op kan rijden en werkt
 
hahahaha wotte echt wel :W.

Ik werd gebeld. Sta stil slider in ene hand mobiel in andere. Laat ik em donderen 8P. Daar heb je dan scheit aan. En perfect voor wheelies . Als ie pleurt boeit niks zolang je er nog maar op kan rijden en werkt

dat vind ik dus echt nog steeds zonde
blijf gewoon zuinig op me slider zijn, ondanks het stunten..

eigenlijk met al me scooters wel gehad..

x

Laurens
 
Ik heb de achterkap en de knipperlichtglazen van de zippa gespoten .




Stukken beter als vantevoren vind ik zelf , nu de rest nog en een andere voor en stuurkap .
 
Hijs spang toch ? .

Hij lijkt echt gaar , maar is een goed dingetje .

Ik heb al een project hoor shizzle . Ik heb et wel gehad met meerdere projecten , de kappen van de sf krijg ik toch niet af voor het komende seizoen en ik wil de zip niet verneuken . Ik maak de zip gewoon netjes , rijd erop totdat ik een auto heb en dan verkoop ik hem .
 
Voorvork, das et enige wat ik me zo kan bedenken wat toepasselijk zou zijn op de sf , omdat het lichter is , maar zeker niet mooier .
 
Status
Not open for further replies.