Het Grote plaats hier je scooter topic

Status
Not open for further replies.
Toch wel een van de mooiere neosjes..heb er zelf ook 1 kleur ook mooi moet ik zeggen..wat voor kleur is het als ik vragen mag..die voorkap zeer origineel niks op aan te merken
Thnx :)
Die van jou is ook gaaf, SR-velgen blijven het mooist staan @ neos
Btw je hebt een pm terug :)
 
Dan moet ik ook maar weer mee doen :emo:

dsc03567es0.jpg


dsc03569vz5.jpg


Gewoon een dikke sitoplus om over straat te knallen :koekwous:

Mooi ding, optisch echt top!!

en met een laagtoerige 70 en 17.5 en die uitlaat wil het ook nogwel beetje vooruit hoor...Ik rij nu ook met een sito+ omdat mn Yasuni wegroest met die regen en sneeuw en pekel en al die ongein....
 
Hier mijn scooter, eerst zoals ik em kocht:
[ir]http://modulo2.rendered.startpda.net/20000001-20050000/20020697_700_700_tdRI.jpeg[/ir]

Gekocht van Bjeff hier op t forum.
DD Blok onder gezet incl. rox velgen en rox remmerij uit 2004
Nu bijna een jaar later ( weet t, had er geen haast mee ;) ):

[ir]http://modulo8.rendered.hyves.org/35850001-35900000/35851201-35851300/35851239_6_FBOj.jpeg[/ir]

[ir]http://modulo8.rendered.hyves.org/35850001-35900000/35851201-35851300/35851238_6_PBt9.jpeg[/ir]


Wees niet bang, komt nog ander stuurtje op (is al binnen; alleen verkeerde clamp besteld) en voorspatbord wordt nog gespoten. Achterkap wordt ook nog opnieuw gedaan. Ook mag ik wel weer een nieuwe zadelhoes ( ons ma weer aan t werk zetten:W )
 
mijn sr atm, kappen had ik zwart metallic gespoten maar om dat de lak ging reageren met de verf is het beetje een zooitje geworde......

maja kweenie wat er nu mee moet gebeuren, of mat zwart of mooi wit mer fluor gele wielen.....

33yqtfm.jpg
 
Dit had ik allemaal in mijn mooie scootertijd:


3yxsin4.jpg


Me Nrg.

40mvfhk.jpg


Me Nrg samen met me Sprintkymco

4ddp0s4.jpg


En me mooie straat evo50 rag TPH Lc :D

Dit i.c.m een sym jet, een NTT en nog een nrg mc2 maar daar zijn geen foto's meer van
 
Hmm kvindt het niks..

tnt stuur en ophogen zou hem beter staan


Ik heb TNT stuur liggen, alleen verkeerde clamp besteld ;)
En er komt asap een YSS veertje onder,maar veel hoger ga ik em niet zetten. Hij staat namelijk hoger dan hij lijkt te staan, dit is de originele veer op zn hoogst met IGM ophoogblokje. Totale lengte van de "veer" is nu dus al 33 cm. Hoog zat..
Voorkant omlaag zou misschien wel beter staan, maar aangezien ik de voorvork nog moet reviseren (geen olie :X) komt dat misschien nog. Alles valt te proberen hè

@ Bram:
Thnx :)
@Roald:
mooie buddyopenmaakhendel :p
 
Last edited:
:eek:
gister opgehaald, plannen weet ik nog niet..
óf verkopen , óf ff houden + op/ombouwen.. :)

de rest van de kappen zitten er ook gewoon bij btw, moet ik alleen nog ff ophalen :)

zit Stage6 Racing asje in, Stage6 Racing LC cilindertje, en een Samba Competition er op..
Verder nog een delta kluns er bij gekregen 8)

SR zelf:
sa400046smallsx5.jpg


Uitlaatje (ff opknappen nog:p)
sa400044smallal2.jpg


Wat zeggen jullie ? *D
 
Last edited:
Nee hij loopt op dit moment niet..

Moet ff een carbje op en een ontsteking, maar ik weet nog niet zeker of ik em houd :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top