Het Grote plaats hier je scooter topic

Status
Not open for further replies.
Nou hier mijne ook maar is,
niet bijzonder snel of dikke setup,,
maar gewoon strak en netjes (al zeg ik het zelf)

 
Last edited:
dankje
zo zijn ze iets beter,,
trouwens kleuren zijn, Peugeot blauw (ja die je ook wel eens op de auto's ziet), en het zwarte is carbon, beetje moeilijk te zien

(PS: hij is te koop dus PM)
 
Mijn Roxje:D
62198_2.jpg

62198_0.jpg

Kickstart is al dood;)

Mijn Neosje
46521_0.jpg

46521_2.jpg
 
@ de allerheilige , mooi ding man heb je toevallig niet meer foto's :#?
En wat moet er allemaal nog aan verandert worden dan?
 
nog paar stickertjes plakken. race gaas in me voorkap spuiten.
achtervelg opnieuw spuiten of laten coaten en uitlaatophanging laten maken. weet alleen niet zo snel waar ik rvs kan laten frezen.

oja ook nog witte zadelhoes (is besteld) binnenkrijgen en eropfixen
en nieuwe gashendel want deze blijft te vaak HANGEN
kutding :L
 
uiteindelijk blijf ik toch wel bezig met t ding.
stuurtje polijsten met alles wat eropzit bijv. achterkappen netjes plamuren etc. etc.

edit: ander fototje:

43p800g.jpg


en nu ga ik tostis eten :D
 
Last edited:
Ik post hier ff mijn neos.. ik ben er druk mee bezig geweest en de voorkap is mooi origineel vind ik zelf :)

Misschien komt er binnenkort nog een BCD voorspatbord en ga is misschien wat dingen nog polijsten, maar dat zie ik allemaal nog wel :)

2ns1400.jpg


2je4poi.jpg
 
zeer netjes voor straatscootertje!
voorkap is ook zeker mooi gedaan, vind het wel beter staan dan b.v. die aerox roosters die je overal tegenkomt

en naar mijn idee zal ik die velgen gewoon zo laten, ziet er netjes uit!
 
Thnx! :)
Ik zat er mss aan te denken om m'n velgen en voorvorkpoten te polijsten.. maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.. Maar ik hou wel van scooters die er vrij 'sober' eruit zien. Dus geen parelmoer-kappen enzo, iig absoluut niet op een neos. :)
 
Thnx! :)
Ik zat er mss aan te denken om m'n velgen en voorvorkpoten te polijsten.. maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.. Maar ik hou wel van scooters die er vrij 'sober' eruit zien. Dus geen parelmoer-kappen enzo, iig absoluut niet op een neos. :)

doe je welgen gwn wit of glanszwart.
Verder een van de mooiere ovetto's die ik gezien heb :)
 
doe je welgen gwn wit of glanszwart.
Verder een van de mooiere ovetto's die ik gezien heb :)

Wit wil ik niet hebben, dat hebben al zoveel mensen en ik vind het niet zo mooi passen. Glanzend zwart wel :)
Misschien doe ik dat of ik polijst ze.. moet ik nog ff zien. Maar iig geen wit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top