Het grote plaats hier je scooter topic #9

Status
Not open for further replies.
tanx:)

carterkap is hetzelfde kleurtje als de velgharten, beetje roze-paars achtig in de zon.
kleurt alleen een beetje raar op de foto
 
[ir]http://94.100.114.175/922050001-922100000/922054401-922054500/922054419_5_-ELi.jpeg[/ir]
Mijn roxie
Moet nog veel aan gebeuren. Kappen bewerken+laten spuiten, sprintblok eronder. voorpoten enz. enz.
 
DSC08813.jpg



Ik ben ook weer een heel eind :)
 
mijne *D mooi matzwart met blauwe orginele voorkap

e1f8y8.jpg

206c7ed.jpg

28ssuwo.jpg


witte pinkerglaasjes en blauw racegaas is ook onderweg :# juist nog dat carterdeksel 8P
 
idd dacht ook al van wtf. :p die sterren enz vind ik eigelijk maar niks. tis maar wat je zelf mooi vind. en die voorkap gaat dat zo blijven? ik dacht eerst dat het een foto was van voor je hem gespoten had.
 
Lekker vriendelijk weer:+ Maar eerlijk is eerlijk, het is niet moeders mooiste:p Neem aan dat het nog word veranderd?
 
Lekker vriendelijk weer:+ Maar eerlijk is eerlijk, het is niet moeders mooiste:p Neem aan dat het nog word veranderd?

moet wel nog dingen aan gebeure ja..zoiezo dat racegaas achter alle stukken. misschien top performance carterkap of tnt chrome, nieuwe schokdemper..pff denk er nooit veel bij na..ik kijk gewoon wanneer ik er geld voor heb en dan denk ik wat ik mooi zou vinde ;) mjaa en voorkap xD vind het gewoon grappig staan zo xD
 
tnt carterkap is rommel btw die nitro is weer zoon kerstboom :D
die kleur ook, als je 1keer op nat wegdek rijd of regen kan je hem meteen kuisen.
 
Watskeburt met die voorvork op foto 1?
Het lijkt wel of je linker binnenpoot scheef tegenover je onderpoot staat, of is dit gezichtsbedrog op de foto?
Verder als eerste die spiegel en inderdaad dat spatbord eraf.
Ander uitlaatje en die ontiegelijk lelijke grote oranje knipperlichten op je stuurkap ook iets aan doen.
En om hem af te maken, een ander handvat setje.

Waarom eigenlijk een Roxje?

Verder ziet hij er wel netjes uit, zover te zien is op de foto's.

Setupje nu?
 
zoon ixel uitlaat doet het nog best goed op een originele set up hoor.. gewoon ontgrenzen, afstellen en je trekt evenlekker op als bv een gewone krul.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top