Beetje yoga doet wonderen:7 Ik ben zelf ook tegen de 2 meter maar krijg me ook op een inimini scooterspecial frame gevouwd Maar je ging volgend jaar zip rijden las ik ergens?
Beetje yoga doet wonderen:7 Ik ben zelf ook tegen de 2 meter maar krijg me ook op een inimini scooterspecial frame gevouwd Maar je ging volgend jaar zip rijden las ik ergens?
blijf ff ontopic jongens, ga krabbelen ofzo
die Jog zou ik gewoon zo laten, kost het minst en zo blijft die het meest waardevol, en vaak verneuken mensen hun scooter alleen maar door hem 'op te leuken'
Heerlijk is dat, als je spijt van de verkoop hebt.... vooral als je al je fotos kwijt bent. Heb nu alleen deze nog. Mijn tweede en beste scooter. EUR300 inkoop, EUR600 verkoop, 100 euro ofzo aan kosten aan gemaakt. Top uitlaatje trouwens die eronder zit, originele
Daarna nog een maand ofzo deze hieronder gehad, wat een ongelofelijk beunding was dat zeg.. van die bouwmarktschroeven om de kappen vast te zetten, tyrips om het spatbord vast te houden, en gewoon met een donkerblauwe spuitbus over de originele lak heen gegaan waar schade was..
En toen liet ik het hele blok vastlopen en toch nog, niet lopend, verkocht met winst. EUR425 inkoop, EUR550 verkoop, alleen een andere buddy opgezet a EUR20
Thanks! Het was metallic blauw met metallic zilver, en dan met zwart (binnenkappen handvaten banden etc), en een heel klein tintje rood op de buddy, de contactsleutel, het achterlicht
Thanks! Het was metallic blauw met metallic zilver, en dan met zwart (binnenkappen handvaten banden etc), en een heel klein tintje rood op de buddy, de contactsleutel, het achterlicht