This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
Lulz, waneer dat?

Jammer voor je ed, dat heeft je toch genoeg geld gekost, wat heb je er nu mee laten doen dan?

het is misschien handig dat je voortaan een paar posts terug leest.
zo hoeven we niet telkens dingen te herhalen

hier nog maar een paar foto's van mijn apparaat aangezien we nu weer in een nieuw topic zitten horen daar ook nieuwe fotos bij

weet niet wat er volgendjaar mee gaat gebeuren, maar zoals ik nu over SBO denk word het waarschijnlijk op straat knallen.-:-

Hier tegen Oscar

moet je is kijken bij v&a
bestaat er trouwens niet een bijpassend vizier voor je helm? niet stom bedoeld, maar een goud achtig vizier zou wel ziek zijn

moet je is kijken bij v&a
bestaat er trouwens niet een bijpassend vizier voor je helm? niet stom bedoeld, maar een goud achtig vizier zou wel ziek zijn

bedoel moete ff vette zipjes gepost worden:W

ik heb ook nog wel een bijpassende gouden bodyprotector voor je ouwe

jullie willen dat ik er als een clown bijloop he:+
dat visier is vast wel verkrijgbaar, moet maar eens een keer navragen.
ding ligt verder eigelijk alleen maar in de kast te wachten tot ik weer een rondje ga boeken of moet racen, verder kijk ik er niet naar om.

ik zou dat ding maar is spuiten, plamuur zuigt zich anders helemaal vol met vocht en dan kan je je achterkap weggooien.

Okay, sinds m'n vorige topic gesloten was en blijkbaar naar mijn idee ook niet in het goede gedeelte van 't forum stond,

Vraag ik het hier nog maar is.

Ik heb zelf een zwarte TGB 101S die vol zat met krasjes.
Ik ga 'm dus laten spuiten. Alleen als ik dan toch bezig ben,
wil ik kijken of ik 'm een beetje "The Fast & Furious" achtige look kan geven. Niet het motorische gedeelte dus. Alleen vraag ik me af of iemand tips heeft over de "nieuwe" kleur. Wat er echt mooi bij staat.

Ik zag zelf een Zwarte / Witte scooter en een Rood / Gele scooter,
Die ik ook wel mooi vind. Alleen weet ik niet of dat ook mooi staat
op mijn scooter. Of zelfs de "Metallic Silver" kleur van de Nissan Skyline uit
"The Fast & The Furious 2" (die met die blauwe stickers erop)

Ik ben zelf niet zo goed met spuiten dus ik laat het aan de pro's over.
Ik wil alleen niet naderhand zoiets hebben van "Tsjah, ik vind de kleur toch niet zo mooi" ofzo. Die Nissan Skyline vind ik erg mooi en die scooter kleuren die ik hier boven al noemde ook alleen weet ik niet of dat mooi staat op mijn scooter. Of zelfs nog een andere kleur.

Dus heeft iemand tips over welke kleur(en) wel mooi zouden staan op die scooter? En zo ja, op welke plekken? Dus welke plekken welke kleur?

Hoe dan ook, ik wil 'm dus een beetje "The Fast & The Furious" look geven.
Dus iemand tips?

Dit is me scooter zoals die er uit zag voordat ik 'm ging schuren.

mijn zippie dan ook maar
verse blokje is over een paar weken klaar denk, dan meer
spuitbus-in-de-achtertuin-werk trouwens.
[IR]http://i37.tinypic.com/14uc2s1.jpg[/IR]
[IR]http://i37.tinypic.com/wsurli.jpg[/IR]

en ja.. ik ben gewoon te lui om een projectpage te te gaan updaten etc

grtz Ken

Mn Phantom EINDELIJK bijna af na veel werk =).
Wel gewoon tuin-spuiterij maarja ben er zeker wel tevreden mee voor zover =). Alleen nog de onderkuip + kleine zijkapjes.

Status
Not open for further replies.