Maikel BTB Zippa Sp 2K 9 September 2009 #43 Mooi ding! Wat kleine dingetjes nog en hij is af. Wat een reacties van sommige:s die dan zelf op een beunding rijden..
Mooi ding! Wat kleine dingetjes nog en hij is af. Wat een reacties van sommige:s die dan zelf op een beunding rijden..
Oscar. Captain Slow! 9 September 2009 #44 Echt een vette kappenset zit erop idd! Hoop kleine details nog weg te werken idd
spNk Livin' Loud 9 September 2009 #45 Super vet idd! Ik vind alleen die strepen over je binnen kappen net weer wat TE. Maar dat is mijn mening.
Super vet idd! Ik vind alleen die strepen over je binnen kappen net weer wat TE. Maar dat is mijn mening.
Edwin Senior Membert 10 September 2009 #47 Maikel BTB said: Wat een reacties van sommige:s die dan zelf op een beunding rijden.. Click to expand... wurd:+ mooi ding zo
Maikel BTB said: Wat een reacties van sommige:s die dan zelf op een beunding rijden.. Click to expand... wurd:+ mooi ding zo
Tommy. *BA DUM TSS* 10 September 2009 #48 gruwlijke kappen! rode hoek van de onderkuip enz. mooie details
Giorgo DR70. 10 September 2009 #49 Fotos zijn niet zo denderend maar nieuwe achterkap is gruwelijk. Nog paar dingen en mijn scoot is eindelijk klaar.
Fotos zijn niet zo denderend maar nieuwe achterkap is gruwelijk. Nog paar dingen en mijn scoot is eindelijk klaar.
F Fakey Well-Known Member 11 September 2009 #53 Edslet. said: wijlen vespa : Click to expand... Wijlen? wattan?
Giorgo DR70. 11 September 2009 #54 spNk said: Dat rode is je achterlicht neem ik aan? Ziet er vet uit iig. Click to expand... Ja inderdaad led lichtjes. Kap is erg mooi.
spNk said: Dat rode is je achterlicht neem ik aan? Ziet er vet uit iig. Click to expand... Ja inderdaad led lichtjes. Kap is erg mooi.
bartj HousePaus 12 September 2009 #56 Fakey said: Wijlen? wattan? Click to expand... was in de fik gevlogen toen die nos gebruikte toch ?:\:'(
Fakey said: Wijlen? wattan? Click to expand... was in de fik gevlogen toen die nos gebruikte toch ?:\:'(
StreetZipSp Paul-B 12 September 2009 #57 Fakey said: Kan je ook ABN nederlands? Click to expand... waar zou die N voor staan dikke aerox hoor! toseland vespa is ook te geil. maarja edje is een sletje die probeerde NX toen ging die als een raketje
Fakey said: Kan je ook ABN nederlands? Click to expand... waar zou die N voor staan dikke aerox hoor! toseland vespa is ook te geil. maarja edje is een sletje die probeerde NX toen ging die als een raketje
Edwin Senior Membert 12 September 2009 #59 paar keer gebeld, ik moet nog wachten op de zitting. daar krijg ik te horen of ik m terug krijg of niet. heb ook nog wat leuks erbij om me 4T blok onder te doen-:-
paar keer gebeld, ik moet nog wachten op de zitting. daar krijg ik te horen of ik m terug krijg of niet. heb ook nog wat leuks erbij om me 4T blok onder te doen-:-
Ruud H. Well-Known Member 12 September 2009 #60 Daar hoort gewoon een strak knallend 2fast blok onder8)