Dat doet hij ook niet, hij is gewoon een belg, kan ie niks aan doenIk beheers het dan niet volledig, maar ik probeer ten minste niet te typen alsof ik (met alle respect) een wigger ben, daar zit ik eigenlijks op te doelen
Dat doet hij ook niet, hij is gewoon een belg, kan ie niks aan doen.
ABN is verouderd de nieuwe benaming is AN.ABN bestaat niet meer
ABN is verouderd de nieuwe benaming is AN.
Althans zo heb ik het geleerd :-:
Ik weet dat hij een belg is daarmee dat ik even in dat dialect sprak.
Is het nou zo erg ? Ik praat altijd en overal AN (ABN) bestaat zelfs niet meer Fakey.
Hebo Nitroken, gewoon op je accu aangesloten ? Geeft dit geen problemen.
't Is nog niet eens zo zeer dat je voorspatbord (Samen met je achterlicht dan..) het enige rode is, maar meer dat het ene netjes glimt en het ander lijkt alsof er alleen maar primer op zit (witte).. Doe dan wit met een oranje tint, of ja rood kan ook wel, maar dan alles mat of alles glans, niet half half. en dat "bijrijder steuntje" ofzo achterop kan al echt helemaaaal niet!
en ja het model is ook niet helemaal mijn ding maarja das mijn mening dan he
ooh trouwens wat heeft iedereen zn kickstarter toch hoog staan moet je zo vaak en hard kicken voor die dingen aangaan ofzo 8P
Ik vraag me af zulke voorvork is lichter en kan je instellen maar is het echt zijn geld waard in een sprint ?Sorry, niet gelezen. Zal eraan denken de volgende keer.
Nee, dat is niet mijn begrenzer, maar wel gemaakt van een begrenzer. Het dient als contact. Orginele contact deed het niet meer i.v.m HPI.
Ik vraag me af zulke voorvork is lichter en kan je instellen maar is het echt zijn geld waard in een sprint ?