Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
Heeft niks met stoer doen te maken, zoals ik al zei, geloof het of niet.
Maar goed, zoals er ook al werd gezegt, is dit geen discussie topic.
Dus gebruiken we het topic maar weer waar het voor is.

Hai Hai.

Volgens mij wil jij graag het laatste woord? :+

ik voel me tog echt een stuk beter als ik iemand een paar rot klappe gegeven heb omdat hij een paar zip kappies heb gestolen als dat ik 50 euro terug krijg hoor 8P

maar ik heb wel een keer aangifte gedaan toen heb ik wel €600,- terug gekregen.
ik krijg nog steeds geld van die gozer. €40,- word er per maand overgemaakt:P oktober 2006 gebeurt:+

Volgens mij snap je het niet helemaal, wat Jordi bedoelt, dat als jij geweld gebruikt ipv aangifte doet jij er nog slechter vanaf kotm als de dader zelf ;)

Zaken doen met de police?
Nog niet voor 10.000 euro.
Ik trap die gast zo verrot dat hij de volgende keer wel bij zichzelf denkt: ik blijf wel van die scooter af.
Nou krijg je 600 euro, wat never nooit genoeg is.
De kans dat ze diegene vinden is ook 0,0.

Dus tja..

En nee ik hoef niet het laatste woord.
Waar slaat dat op? :|

Dat je niet begrijpt waar het op slaat zegt al wel voldoende.

Maar, als jij de dief in elkaar trapt dan krijgt hij wellicht een schadevergoeding ivm mishandeling en jij zit vast of krijgt een andere straf. Daar zit je ook niet op te wachten lijkt me. Dus daarom maar beter financieel het maximale eruit proberen te halen ;)

waarom zou je geen "zaken" doen met de politie?

zo iemand die dit soort dingen doet doet dit ten eerste dan vrolijk weer , ten 2e staat het niet geregistreerd , dus word diegene een keer wel gepakt word ie mischien berecht alsof het de eerste keer is , dus krijgt ie minder straf...

veel mee bereikt dan met dat stoer doen ,en bovendien , je hebt een grote bek , maar volgende keer staat er mischien een gast tegen over je die uit zijn zak een degelijk aardappelschilmesje haalt en je gewoon overhoopt steekt.. daar heb je wat aan ;)

jij werkt criminaliteit gewoon in de hand ;)

en je doet wel stoer , maar dat hoeft niet op een forum als dit , je mag ook normaal doen , geeft niks..

scooters jatten mag ook niet , en het zijn ook misselijke mannetjes , maar met overbodig geweld te werk gaan is gewoon asociaal en ben je zelf net zo erg..

mijn ludix..vierde makeover of zo ben er eigenlijk nog niet echt supertevreden van 8P nu ja ga er niet meer veel aan doen is me straatscooter maar.

2uhog1f.jpg

(is tnt voorkap, geen bcd...betaal je toch teveel voor en heb je hetzelfde als 70% van de getunede ludixen, de rest heeft tnt zoals ik |(+pippi+)

huidige staat van me project scoobie:

2lunm1.jpg

is yamaha bws..Ben lekker aant wachte op me rode & chrome tnt kappen :Z (was begonnen met bewerkte maar staat me niet meer aan + nogal beun gemaakt + veel te zwaar..Verder staat er nog superveel op de planning om dit beetje vers te maken (wat ie nu dus totaal ni is..hijs zkr 14 jaar oud xD O-) maar ja heb hem gratis gekregen +ralf+.

Goh stel je voor: je snijd je zelf onder het scooter beunen tussen je wijsvinger en je duim. Ben je dus de rest van je leven getekend in den haag heb ik wel door. 8P

Maar ja. Moet dit ding ook weer eens even oppoetsen en dan maar eens klaar maken voor de verkoop. Aan de ene kant heb ik zoiets weg er mee maar heb ook weer zoiets van nee, moeten dat ding mooi houden :P. Eerste eigenaar en ziet er nog steeds wel redelijk netjes uit.

44964813.jpg

haha dat heb ik al wel vaker gezien op drift auto's, vond ik ook al een grappig idee wel.

bandaid2.jpg

meer voorbeelden kon ik niet vinden xD maar heb ook wel eens grotere gezien over een dikke deuk ofzo.

maarja mijn scooter :

29c44sk.jpg

2zgi0wl.jpg

zlygc4.jpg

Mist nog wat kleine kapjes en voorkap ga ik geen moeite voor doen om die nu helemaal mooi te maken want daar komt nog een andere op, deze is helemaal gescheurt bij de knipperlichten, veel ophangpunten weg (koplamp, hele rechter waar de binnenkap aan moet enz.) maar komt wel goed. En de velgen worden nog fluor oranje want de radiateur is ook fluor oranje (zijkanten).

@ asfaltmaffia , om de hoeveel posts ga je nu je std scootertjes showen?

heb m iig al een paar keer langs zien komen , en elke keer hetzelfde ..

Ik vind het er veel beter uit zien zonder spatbord.
Net zoals een Zip met een normale voorvork.
Ziet er veel beter uit.

:winner:

Ik vind het er veel beter uit zien zonder spatbord.
Net zoals een Zip met een normale voorvork.
Ziet er veel beter uit.

:winner:

Nee, met spatbord is ook nog praktischer, als de weg erg nat is krijg ik soms gewoon water van mijn voorwiel in mijn ogen :') vraag me niet hoe maar het is me gelukt :D en alle kappen erop staat het best vind ik. behalve de achterhandvaten want die zijn echt lomp. misschien dat ik wel een keertje een beetje ga klooien met polyester enzo. nog nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk om een keer te proberen.

Status
Not open for further replies.
Back