keertje racen dan ??
dit is trouwens niet muh eerste scooter h00r , ik heb echt lak aan degene die mij denken meester te zijn.
ik wil trouwens wel is een battle houden , ik wed dat ik alle onderdelen van een scooter op kan noemen , wat kan jij ??
keertje racen dan ??
dit is trouwens niet muh eerste scooter h00r , ik heb echt lak aan degene die mij denken meester te zijn.
ik wil trouwens wel is een battle houden , ik wed dat ik alle onderdelen van een scooter op kan noemen , wat kan jij ??
het klopt dat ik nog veel moet leren in het vak! maar als ik hier iets vraag of neerzet at het forum krijg ik of altijd gezeik, of ze geven reacties op mijn vraag waardoor ik me geld in de stront gooi , belagelijk , ik vind dat ze het forum maar aan moeten passen , en dan te beginnen met die gasjes die nonsens dingen zeggen. ik heb ooit een selletra Italkit ontsteking gekocht he, ik wou daar een race bougiedop + racebougie kabel aan monteren, mijn vraag dus at het forum , hoe monteer ik die kabel, :reactie : knip de bestaande bougiekabel door , booor hem uit in je cdi unit uit en schroef de nieuwe kabel erin, ikke dus gedaan maar kreeg die kabel er niet in , ik naar de bromfietsmonteur en liet de (kapotte) cdi unit zien en zei dat ik eeen racebougie kabel wou hebben , naja de dealer zei dus , deze is helemaal stuk jonge, ikke godver blablabla, ik zie het probleem niet bij mij maar meer bij anderen , ik zit daarom ook altijd graag op dit forum , zelfs dagelijks, maar de zin in het forum wordt steeds minder, naja genoeg geblaat , houdoe
Speedfreak je bent m'n held! :winner:
Volgend jaar iets lager en lichter. 8)
Grip+vermogen+laag totaal gewicht+goede reactie tijd=win
Blablablabla......
keertje racen dan ??
Ga hier nou niet stoer lopen doen over welke setup je rijd.
Dit topic is bedoeld om je scooter te showen, dat gezeik doe je maar via pm, dat is beter voor iedereen.
Gelukkig scheppen de écht snelle mannen niet zo op.
keertje racen? is goed!
wanneer?
je gaat niet winnen
setup:
70cc stage racing xsh tuned
yasuni c21
stage 6 verstlbare koppeling
hpi 06
malossi mhr vario
power1 krukas
keihin 24mm carb xsh tuned
recht spruitstuk met 5mm kiesler ophoogblokje