This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
keertje racen dan ??
dit is trouwens niet muh eerste scooter h00r , ik heb echt lak aan degene die mij denken meester te zijn.
ik wil trouwens wel is een battle houden , ik wed dat ik alle onderdelen van een scooter op kan noemen , wat kan jij ??

Erg knap van je ;(
Helaas voor je dat zo'n 30 % van dit forum dat ook kan.
En dat je ieder onderdeel op kunt noemen zegt niet dat je 'meester' bent in de scooterwereld.

Met deze zielige 2 regels laat je al zien dat jij duidelijk nog veel moet leren:*

Ice die wacht op passende schokbrekers+pippi+

keertje racen dan ??
dit is trouwens niet muh eerste scooter h00r , ik heb echt lak aan degene die mij denken meester te zijn.
ik wil trouwens wel is een battle houden , ik wed dat ik alle onderdelen van een scooter op kan noemen , wat kan jij ??

hoe heet dit dan?

Yeah laten we een battle houden. Want ik heb een 180cc....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dXslaapqlqA"]YouTube- Dhc Thc 180cc[/ame]

het klopt dat ik nog veel moet leren in het vak! maar als ik hier iets vraag of neerzet at het forum krijg ik of altijd gezeik, of ze geven reacties op mijn vraag waardoor ik me geld in de stront gooi , belagelijk , ik vind dat ze het forum maar aan moeten passen , en dan te beginnen met die gasjes die nonsens dingen zeggen. ik heb ooit een selletra Italkit ontsteking gekocht he, ik wou daar een race bougiedop + racebougie kabel aan monteren, mijn vraag dus at het forum , hoe monteer ik die kabel, :reactie : knip de bestaande bougiekabel door , booor hem uit in je cdi unit uit en schroef de nieuwe kabel erin, ikke dus gedaan maar kreeg die kabel er niet in , ik naar de bromfietsmonteur en liet de (kapotte) cdi unit zien en zei dat ik eeen racebougie kabel wou hebben , naja de dealer zei dus , deze is helemaal stuk jonge, ikke godver blablabla, ik zie het probleem niet bij mij maar meer bij anderen , ik zit daarom ook altijd graag op dit forum , zelfs dagelijks, maar de zin in het forum wordt steeds minder, naja genoeg geblaat , houdoe

Dat is dus wel DE manier om het te doen, oude kabel eruit en de nieuwe erin schroeven.

Tenzij hij dat metalen puntje gelijk heeft mee geboort....

Maar waarom een "race" kabel er in. Dat is het zelfde als malossi race vonkjes. Was die oude kabel stuk of zo? Of te kort?

Blablablabla......

je legt het zelf perfect uit.
alleen verkeerd uitgevoerd i think

over dat 50snel verhaal.

ik heb dat een beetje meegemaakt van vroeger, maar het slaat nergens op.
want je kan een DR70 pakke (zou dus een 70cc zijn)
of een MHR Speed 70 pakke (zou dus een 70cc snel zijn)

beetje onzin vind je zelf ook niet?

en dat je alle onderdelen op kan noemen van een scooter zegt niet dat je alle verstand van hebt.
ik zou eerder zegge de balle verstand ervan, als je niet eens een bougie kabel eraf kan halen.
Les 1: theorie is nog geen praktijk

je moet boven dat staan, iedereen word hier wel eens voor lul gezet.

denk dat er weinig mensen kunnen zeggen: ik niet.

voor de een is het wat langer geleden en de ander (zoals jij) zit er midden in.
ook zet je jezelf al een beetje voor lul om je post te beginnen met racebees...

buiten dat om..

ziet je scooter er wel nice uit.
die achterkappen zijn in een andere kleur gespoten, ga je de voorkap ook doen of laat je het zo? kleur ziet er wel oké uit:W

vind die stickers op je achterkap wat minder, voor past er nog wel bij vind ik

keertje racen dan ??

keertje racen? is goed!
wanneer?
je gaat niet winnen
setup:
70cc stage racing xsh tuned
yasuni c21
stage 6 verstlbare koppeling
hpi 06
malossi mhr vario
power1 krukas
keihin 24mm carb xsh tuned
recht spruitstuk met 5mm kiesler ophoogblokje
overrange set
+kleine dingetjes

nu jij

Ga hier nou niet stoer lopen doen over welke setup je rijd.
Dit topic is bedoeld om je scooter te showen, dat gezeik doe je maar via pm, dat is beter voor iedereen.

Gelukkig scheppen de écht snelle mannen niet zo op.

Ga hier nou niet stoer lopen doen over welke setup je rijd.
Dit topic is bedoeld om je scooter te showen, dat gezeik doe je maar via pm, dat is beter voor iedereen.

Gelukkig scheppen de écht snelle mannen niet zo op.

ik weet het
ik zat ook te ouwe hoeren...:7
maarja mannen maar weer OT?\
kom maar op met die scooters!

kom maar.. ik rij je er wel uit.:z
ATM:

Clinder: std
uitlaat: Yas-R
Krukas: STD
Vario: STD
koppeling: STD.

eigenlijk alles nog wel STD, als t geld me is op de rug groeide..

Maar hier weer een sperma vlek op wiele:love::

Kwaliteit is wat anders:
[ir]http://album.partyflock.nl/73181154.jpg [/ir]

Ziet er wel leuk uit... ga je de kap tussen je benen & zadel ook nog wit spuiten / kopen?
Zou overigens op passen met die kappen set, dat plastic knapt nogal snel.

Status
Not open for further replies.