This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
ik vind het niet zo gek dat alleen de oudere mensen hier opt forum weten watvoor uitlaat het is

die pijp heb ik lang niet meer gezien, was ook niet echt zo'n succes volgensmij, want zovaak heb ik hem niet langs zien komen.

boven langs blijft wel een stuk mooier vind ik.

wel zou het handig zijn voor een vespa
daar kan je geen terugloper op zetten.

maar wie wil dat nou:*

Ding heeft een maat van me nu. Alleen is de bocht gescheurt bij de demper. Dus heeft die dat er af geflext en de demper er rechtstreeks op gemonteerd met een beetje las werk 8P.

Vond het ding ook niet zo spectactulair....

dit is op een minarelli horizontaal juist een goed uitlaatje , alleen heel veel lawaai , vooral met een oude type demper (kort).

Ik heb de wereld van die uitlaten gemonteerd toendertijd

de eerst van die pijpen die ik op een aerox monteerde liep meteen 115 @ teller plat erop , dat was in 98 denk ik , dus heb ik meteen zelf ook zo'n pijp gekocht , alleen liep ie bij mij maar 105 @ teller. het lullige was dat deze jongen maar max 80 @ teller mocht van zijn ouders

maar op alle scooters waar ik zo'n ding op het gezet liep het altijd zeer goed , ik durf m te vergelijken met een Yasuni R kwa prestaties..

alleen is dit volgens mij wel de SP of 1 van een Morini die omgelast is.

dit was mijn aerox toendertijd met de MK , was overigens de eerste scooter die ik zo helemaal zelf betaald heb ,en heb daar flink wat uitlaten op getest (eerste was btw een Bidalot S2 eind 97 dacht ik)

Was ook een sp uitlaat. Staat er ook op. Alleen welk type weet ik niet meer. Zal binnenkort eens zien of we dat ding weer eens tevoor schijn kunnen toveren. Alleen het jammere nu is, is dat hij geen tail meer heeft.

70cc malossi
19mm dellortho
polini vario & malossi flyclutch

Schrijfrem achter eropgemaakt met aerox velgen..

leuk scootertje voor wheelies

keertje racen dan ??
dit is trouwens niet muh eerste scooter h00r , ik heb echt lak aan degene die mij denken meester te zijn.
ik wil trouwens wel is een battle houden , ik wed dat ik alle onderdelen van een scooter op kan noemen , wat kan jij ??

Status
Not open for further replies.