This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
Inderdaad ja Dacht het al te zien aan het stickertje op je voorspatbord, en herkende de scooter van hun site

t is een hok.
powerfilter eraf, underseat erop, stickers eraf en een vers kleurtje doet al een hoop denk. zo is het iig geen gezicht

Snelheid kan nog beter hoor bonito Me runner liep net 100 op de autoteller, ook met stnd cil

@ Bartj: Dankuu:W

Autotellers wijken ook 5 tot 10 km af

Mijn Dna liep met std+Jolly 98 Digitaal.

Maar boeiend het trekt alsnog voor geen meter, al die std cil tuning.

ik zie.. in mijn glazen bol...

een chroom carter, chrome velgen en een fournales
en een parelmoere kappenset die nog van een nader overeen te komen persoon moet gekocht worden..

hehe je koopt toch geen aerox joh ferenz:'(

Snelheid kan nog beter hoor bonito Me runner liep net 100 op de autoteller, ook met stnd cil

@ Bartj: Dankuu:W

hmmm met morini blok haal ik er niet meer uit, tenzij ik andere carb enzo erop ga zetten, wat ik niet doe want deze scoot is tekoop 750 euro zo ophalen

Wat wou je daarmee zeggen?
Dat pia scooters std sneller zijn dan mina versies? Onzin iig.

standaard af fabriek lopen ze allemaal 55/60
maar piaggio is een stuk makkelijker op te voeren als een minarelli.

gooi een sito+ zonder prop op een zip en haal carb begrenzer en vario ring eruit en je rijd 90/100

kun je dat ook met minarelli?
dan wil ik graag het resultaat zien

Met een technigas onder m'n firefox liep die 93 echte dus ja (even afstellen wel natuurlijk)

Dit gaat trouwens wel erg offtopic (zie nu de titel van het topic). Open hier anders een aparte discussie voor dan gaan we hier weer verder met het plaatsen van foto's van scooters

[ir]http://img209.imageshack.us/img209/9955/388490581.jpg[/ir]

Had 'm niet moeten verkopen :X

leuke firefox man!
ik weet nogwel dat ik altijd een firefox wilde toen ik 13/14 was omdat een buurjongen er 1 had

technigas met een sito+ is appels met sinasappels vergelijken

Status
Not open for further replies.