This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
Voorvelgranden ook polijsten net als achter, en dan lijkt die gewoon af. Echt een plaatje :W Ik zou er in ieder geval optisch heel weinig meer aan doen En die originele stickers staan ook super vind ik, volgens mij heb je er aan de voorkant wat weggehaald, het lijkt wel wat leeg daar qua bestickering.

Als je de velgen ff zelfde kleur maakt.. mooi ding! Heel strak en wat Anne al zei mooi met originele stickers. Is die voorvork nou verlaagd of lijkt dat zo

Als je de velgen ff zelfde kleur maakt.. mooi ding! Heel strak en wat Anne al zei mooi met originele stickers. Is die voorvork nou verlaagd of lijkt dat zo

Thanks iederen voor de positieve reacties, leuk om te horen.
Dat is nou precies waarom die stickers voor weg zijn, dat wekt de illusie dat ie voor laag is, terwijl het gewoon standaard is zo

Voorvelg was ik inderdaad nog van plan dezelfde kleur wit als achter te doen en inderdaad randen ook polijsten.

Grtz,:W

Toen ik die foto's zag dacht ik juist hey die mag nog wel een stukkie omlaag aan de voorkant :?

Toen ik die foto's zag dacht ik juist hey die mag nog wel een stukkie omlaag aan de voorkant :?

Dat komt misschien, omdat ie achter nog de standaard lengte schokbreker heeft, vind namelijk zelf wel dat ie van achter nog omhoog mag en dan zou die van voren ook wat lager moeten lijken.

grtz,

Dat komt misschien, omdat ie achter nog de standaard lengte schokbreker heeft, vind namelijk zelf wel dat ie van achter nog omhoog mag en dan zou die van voren ook wat lager moeten lijken.

grtz,

Daar dacht ik ook aan toen ik het scherm had weggeklikt, maarja had geen zin meer om weer internet op te starten en dat topic te zoeken enzo Maar je hebt gelijk.

Status
Not open for further replies.