Het grote plaats hier je scooter topic #6

Status
Not open for further replies.
mijn vervoer!


293kcqb.jpg


Foto-GKSWD6BS.jpg


Foto-8WBZRIJG.jpg
 
Ben net geslaagd voor me scooter theorie met 4 fout 9||6 :W
Dat betekend dat ik binnekort mag gaan rijden op dit:


:love:

Groeten 8)

EDIT: Vandaag mijn rijbewijs via een spoedaanvraag aangevraagd.
Dat betekend dat ik morgen om 9 uur s'ochtends mijn rijbewijsje mag gaan ophalen en dan eindelijk rijden na die 8 maanden dat m'n scooter stond te wachten in de schuur!

Nog één fototje erbij.


Doe er aub niks aan! Gooi er een ander uitlaatje op nadat je hem netjes hebt ingereden. Maar geen sportstuur of weet ik het.... Echt zo'n vette uitvoering is dat he. Missschien alleen de binnenkappen hoogglans, maar echt GEEN sportstuur doen. Het is moeilijk in het begin maar naar 1,5 jaar besef je dat het echt veel mooier is :p

(Ook zou ik die kleur code van die scooter wel eens willen weten....)
 
Doe er aub niks aan! Gooi er een ander uitlaatje op nadat je hem netjes hebt ingereden. Maar geen sportstuur of weet ik het.... Echt zo'n vette uitvoering is dat he. Missschien alleen de binnenkappen hoogglans, maar echt GEEN sportstuur doen. Het is moeilijk in het begin maar naar 1,5 jaar besef je dat het echt veel mooier is :p

(Ook zou ik die kleur code van die scooter wel eens willen weten....)

een mooi underseatje en monoseatje staat nooit slecht :)
 
Niks aan doen, die uitvoering is zoals al is gezegd echt wonderschoon. Hou zelf echt niet van roxjes, maar die uitvoering is echt vet..

Is ook zon sbowert van, ding is geil :D
 
Kiesler Underseat en Monoseat en voor de rest zo laten idd :~
Dan even je achterspatbord weghalen en een Gilera ICE Spatbord er op maken, YSS 330 en hij is finito :W

Ik zou het wel weten hoor, hihi.
Vind die Rossi versie toch wel 1 van de mooiste Aeroxen die er tekoop zijn :)
 
Ben 16, dus dan wil je toch iets (erbij) hebben waarmee je over straat kunt:p
Dus een straatsjeezer aangeschaft! :+

fotos0471ot9.jpg


*Let vooral op die polini rééz sticker! :~
 
Ligt eraan op wat voorn school je zit, hier op school zou ik dat gerust durven. Maar in hartje amsterdam op een vmbo school in de bijlmer zou ik het idd niet doen.

Maar zou best kunnen ;)
 
een mooi underseatje en monoseatje staat nooit slecht :)


Dat is waar. Maar ik zou geen sportstuur monteren. Wou ik toendertijd ook doen bij die van mijn zus. Maar ouders hebben mij tegengehouden. En maar goed ook. Nu absoluut geen spijt van gehad. Scooter houd veel meer zijn waarde vast, en het is nog handig ook :p.
 
Zou idd mijn straatsjeezer worden die andere:*
Op school plaatsen zou nog best kunnen, maar wil het risico toch niet lopen...
Dan zou ik al gauw naar een All-Risk verzekering moeten, en dan nog is de kans groot dat er wat mee gebeurd.. Is & blijft gewoon erg kwetsbaar voor dagelijks gebruik. En die verzekering is ook niet gratis:p

Dus die voor sprintgebruik bouwen, en deze geile rox voor op straat :D xD
 
[ir]http://i29.tinypic.com/rvcz0n.jpg[/ir]

[ir]http://i29.tinypic.com/25arrj6.jpg[/ir]

[ir]http://i26.tinypic.com/34td5dw.jpg[/ir]

Mijn rox :W
Sorry voor de lage kwaliteit van de foto, komt door een 2.0 camera op mun mobiel 8P
Maar beter iets dan niets :W
 
dat ding staat er 2 pagina's geleden toch ook al op, waarom zou je die lelijke fotos hier dan plaatsen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top