Het Grote plaats hier je scooter topic #3

Status
Not open for further replies.
Hahah ach jah. Dacht zet hem maar op het terrein neer, want zou lullig zijn als hij dan gelijk de 1ste dag dat hij loopt weg is :p.

Hahah neej gespoten. Alleen zitten nog vette vingers op van het sleutelen, en de achterkap is mislukt. Deze scooter wou ik gewoon netjes hebben om te verkopen zodat ik mijn project wel mooi kan laten spuiten en goed af kan maken :)
 
Mijn straatrox, die volgende week een nieuwe eigenaar krijgt (70% zeker) :)

cimg5045mw3.jpg


cimg5046fw7.jpg


cimg5047ex4.jpg


cimg5050zl8.jpg


cimg5048ws2.jpg
 
Handvaten geef ik toe :p Maar de rest vind ik wel netjes zo.
Achterspatbord had ik eerst zonder dat grote zwarte ding, maar dan werd me rug elke keer zo smerig dus daarom er maar op gelaten :)
 
Idd haal die handvatten ervan af en maak je stuur ook gelijk ff netjes, met alle die losse draden en dat godslelijke beugeltje voor je temp meter maakt het er allemaal niet mooier op.
 
Foto-LLLYTAAY.jpg


er missen nog een paar dingetjes maar ik had nog geen tijd om die erop te zetten je weet tochhhh :W

en oja ik ga vast nog wel een ander strak zadel laten naaien
 
Last edited:
spuiten ze hun velgen wit, maar goed afplakken laat staan de banden eraf halen,dat is allemaal teveel moeite. zonde zonde zonde.
 
Mijn straatrox, die volgende week een nieuwe eigenaar krijgt (70% zeker) :)

*Pics*

Sorry, maar ik vind het maar een beetje een beun ding, niks past bij elkaar. De underseat moet wit, z-kappen zijn lelijk. Kvind de velgen er niet bij staan, kapje bij het stuur is weer wel wit, rest van de binnenkappen weer niet, enz.

Als je hem nou zou spuiten, niet de rode kappen, maar alle overige kappen wit zeg maar of ook nog een paar rood dan zou hij heel netjes zijn. Nu is het maar een beetje bij elkaar geraapt...

Mijn Roxje opt moment:

[IR]http://i17.tinypic.com/4thi0j4.jpg[/IR]

[IR]http://i14.tinypic.com/4kua8o3.jpg[/IR]

Ben nog aant afstellen en dus nog niet echt met het uiterlijk bezig, wat er nog moet gebeuren: Spuiten, chrome carterkap of iig deze schoonmaken , wat verzinnen voor de remleiding, andere handvaten, L & M kap met tankgat (deze gaat de verkoop in, ivm problemen met monteren en omdat het bijna niet past met de standaard kabelboom .)
 
Sorry, maar ik vind het maar een beetje een beun ding, niks past bij elkaar. De underseat moet wit, z-kappen zijn lelijk. Kvind de velgen er niet bij staan, kapje bij het stuur is weer wel wit, rest van de binnenkappen weer niet, enz.

Z kappen hoort ibj die kappenset
Kap boven de voorkap (gril van de rox) staat idd beter in het zwart
Velgen ben ik wel met je eens past er niet echt bij
Underseat past daartegen wel weer bij de combo alleen moet er ff een achterlichtje in.

Voor de rest vind ik niet zoveel mis met dat ding hoor.

Zo 1 heb ik namelijk ook alleen dan in orgineel staat... met paar aanpassingen

[IR]http://i1.tinypic.com/44hi1k6.jpg[/IR]
 
Lap text en gebrabbel..

Tja, het is maar een noodoplossing. :) Vind het opzich leuk voor een straatscooter. Alleen eerst was me scooter heel anders, maar omdat de spuiter de verkeerde lak/primer heeft gebruikt was de lak lelijk en liet het los als de volle zon er op scheen (dus door de warmte)...

cimg4356nr1.jpg


cimg4354uw5.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top