Het Grote plaats hier je scooter topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik ga een straatrox (erbij) bouwen :W
Die foto's van die straatroxjes hier en dat lekkere zonnentje buiten verleiden me zó erg!!

In Juni hoop ik die af te hebben..
Kheb al een frame met kenteken.. blok,remmen,velgen etc etc.
Gaat goed komen :D
 
Foto=ZM4WKI8C.jpg

Foto=ILQUYGC4.jpg

Foto=BSZOQQPQ.jpg

Foto=YFVU8MMM.jpg
 
haha aan de ene kant vind ik hem er heel gaar uitzien maar aan de andere kant is die gewoon super vet ;)
 
Et ziet er niet uit man.. Vind brommers zoiezo voor mensen die geen scooter kunnen kopen

nofi voor alle brommer reezzers :*
 
Ik vind brommers altijd heerlijk om op te toeren... Vooral een beetje een goed opgefokte puch, dat je moet wachten van whooooo naar hiiiiiiiiiii :W
 
Hahaha dat denk ik ook altijd :D.

Ik heb een aerox gehad, maar een aanrijding mee gehad die niet mijn schuld was en daaraan heb ik heel wat geld overgehouden en die scooter de deur uit gedaan. Heb me geen andere gekocht omdat alles eraan zo duur is, dit is lekker goedkoop :).
En hij wil ook best wel,
46,5mm Malossi Brevettato (75cc)
Polini Speedengine Carters
Top Racing krukas
Speciale Varioset van een Superbravo
Met een Polini Voorvario speciaal voor vespa.
 
Ik heb een aerox gehad, maar een aanrijding mee gehad die niet mijn schuld was en daaraan heb ik heel wat geld overgehouden en die scooter de deur uit gedaan. Heb me geen andere gekocht omdat alles eraan zo duur is, dit is lekker goedkoop :).
En hij wil ook best wel,
46,5mm Malossi Brevettato (75cc)
Polini Speedengine Carters
Top Racing krukas
Speciale Varioset van een Superbravo
Met een Polini Voorvario speciaal voor vespa.

Ik zeg ook niet dat er iets mee mis is hoor :p. Dat gevoel krijg ik gewoon altijd :+.
 
Maat van mij heeft er een ongeluk mee gehad en nu help ik hem weer met opbouwen. Hij heeft een 2de area er bij gekocht en zet alles over. Maar vind het best wel rot dingen om me te sleutelen.. Dan is een aerox veel makkelijker :p. Maar dat neemt niet weg dat een Area nog steeds een erg mooie scooter is :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top