Het grote plaats hier je scooter topic #11

Status
Not open for further replies.
ik heb di aerox gekogt met die velgen erop en doe ze er nie af gy zyt trouwens de eerste die iet negatief zegt over mn velgen

je vraagt eerst wat je best nog kan veranderen.. voor 50euro heb je al een mooi setje aerox velgen. die zien er temiste niet uit alsof ze van de middeleeuwen komen.

en probeer eens abn te typen! met een spellcorrector kan dat toch zo moeilijk niet zijn.
 
310824_239168896131061_100001138578159_667688_1286421247_n.jpg


Moi Vespa, zondag ritje naar Rotterdam gedaan (totaal 120km gereden) :W

85cc gaat eraf, komt een 115cc Polini + simonini pijp en langere rechte vertanding aan :)


Edit: is maar een iphone foto die ik ff snel met een app bewerkt had onderweg
 
lekker koel in de Heinenoord tunnel :P grappig ding hoor, en handig zo'n tank achterop
hoe hard zal de scooter ongeveer kunnen rijden denk je met de nieuwe spullen?
 
Was inderdaad fris in de tunnel :P

Nu staat hij te rijk en loopt hij ca 65km/h, als het flink is afgekoeld s'avonds loopt hij door richting de 75km/h. Bij de vorige eigenaar liep hij altijd rond de 75 a 80 km/h met een wat schralere afstelling (nu 7 maten te grote sproeier).

Met een 115cc Polini is rond de 10/12pk makkelijk haalbaar met de juiste spullen, incl de langere rechte vertanding verwacht ik wel dat hij de 100km/h passeert :)
Met die cilinder zijn ook vermogens van 19/20 pk haalbaar maar dan moeten de timingen aangepast worden en ook zou ik het inlaattraject en krukas aan moeten pakken, moet sowieso leuk blijven voor op straat en heel blijven.
Nu ik een Vespa heb lijkt het me best leuk om een circuitracer erbij te bouwen, stuurd vergelijkbaar met een zip sp en is nagenoeg evenveel tot meer voor te koop qua ''tuning parts''.

Wat naast de cilinder, uitlaat en koppelingsaanpassing op het lijstje staat:
-Tubeless velgen met fatsoenlijke plakbanden
-Bitubo WC verenset

Sprak zondag Thomas van Fred Motoren en begreep dat hij nu/binnekort ook veel kan leveren voor de oldtimer vespa's dus binnekort maar eens weer gaan buurten.

Vespa Sleeper ftw :W
 
ik heb eens getrained (kartcircuit) met de scooter toen er ook iemand was met een Vespa , die ging echt plat met dat ding , TT's eronder uiteraard , er schijnen ook wedstrijden mee te worden gereden , ik heb toen hele mooie foto's gemaakt maar kan ze zo 123 niet vinden :|

zo'n ding is echt wel stuurbaar te maken :P
 
Je kan inderdaad goed plat met zo'n Vespa :P

Gister weer wezen motorlessen en dan rij ik vaak in pak met de vespa naar de rijschool, 3/4 over een rotonde zijn goed plat te nemen iig :P
Alleen de banden zijn nog 3x niks en komt inderdaad een set TT banden om.

Remmen maak ik me niet zo druk om, er zijn wel schijfremombouw setjes te koop voor voor. Maar ben niet van plan om hiermee het circuit op te gaan, dus de trommels doen prima hun werk.
 
Ik heb ook zo'n ding gehad, een jaar of 14 geleden, toen voor 300 gulden verkocht. Ze zullen nu wel wat meer waard zijn :rolleyes: :P
 
Op een nette zonder rotte plekken etc moet je nu op minimaal 1000,- rekenen.

Staan er ook genoeg voor minder te koop maar vaak in mindere staat ook.

Zou ook nog wel eens een V50 willen hebben maar helaas weten ze daar ook de prijzen van :P 2000,-+
 
[ir]http://i573.photobucket.com/albums/ss178/arnegroenenberg/Stalker%2050cc/SAM_0301Medium.jpg[/ir]

Hier ook maar voor de volledigheid :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top