Het grote plaats hier je scooter topic #10

Status
Not open for further replies.
zipsp20001.jpg

zipsp20002.jpg

zipsp2000.jpg


mijn zip sp2000 4T straat scooter, alle kappen zitten er nu wel op.
 
[ir]http://i55.tinypic.com/2pzirv4.png[/ir]

met ingebouwde waterdichte speakers

Bouwjaar 2009

Dan heb je op een jaar tijd de scooter stevig naar de *** geholpen als je het mij vraagt.
altijd zonde dat die jonge scooters er soms al snel zo uitzien.

Maarja, dat is mijn mening natuurlijk.
 
Idd. Als ik een 2009 scooter zou kopen zou ik m helemaal origineel laten. hooguit ontgrenzen. Optisch tunen iig zeker niet.
 
Dan heb je op een jaar tijd de scooter stevig naar de *** geholpen als je het mij vraagt.
altijd zonde dat die jonge scooters er soms al snel zo uitzien.

Maarja, dat is mijn mening natuurlijk.



denk eerst ff na voordat je antwoord ;)

je wil niet weten hoe dat hij er uitzag toen wij hem binnen kregen.. maarja jullie weten het natuurlijk weer beter :L
 
denk eerst ff na voordat je antwoord ;)

je wil niet weten hoe dat hij er uitzag toen wij hem binnen kregen.. maarja jullie weten het natuurlijk weer beter :L

Wel laat dat dan commentaar zijn op de vorige eigenaar en niet op jou.
Dit was een algemene opmerking.

Maar hoe je het draaid of keert, IK vind het spijtig dat een jonge bromfiets er al zo uitziet.
 
mijn zip sp2000 4T straat scooter, alle kappen zitten er nu wel op.

Waar is je onderspoiler dan? :rolleyes:

Trouwens, wel leuk om te zien, een 2000 4T met SP 2000 bougiekap en voorkap en voorvoork, en dan 98 wielen.
Totaal verbouwd hok dus.

Zijn de kappen zelf gespoten, of prof?
Gezien je met witte binnenkappen rijd.....
 
erg mooie zip! vind persoonlijk dat er teveel witte kappen zijn, en dat er een watergekoeld blok onder moet:p wel erg netjes iig
 
tinus: ik bedoel dat allekappen op dit moment er wel op zitten.
Dus het wit oog nu ook minder.

En de kappen zijn gewoon thuis met compres
sor gespoten. (heb het niet zelf gedaan)
maar bedankt voor jullie reacties:d
 
denk eerst ff na voordat je antwoord ;)

je wil niet weten hoe dat hij er uitzag toen wij hem binnen kregen.. maarja jullie weten het natuurlijk weer beter :L

jij geeft te weinig informatie, wij kunnen niet ruiken hoe je hem hebt binnen gekregen

hij ziet er nu opzich wel mooi uit. blijven de velgen zo of wordt hier nog iets aan gedaan? ze ogen een beetje dof/vies.
 
jij geeft te weinig informatie, wij kunnen niet ruiken hoe je hem hebt binnen gekregen

hij ziet er nu opzich wel mooi uit. blijven de velgen zo of wordt hier nog iets aan gedaan? ze ogen een beetje dof/vies.


mja je hebt gelijk, jaa velgen zijn in nette staat alleen erg vies.. ik zal binnekort eens een paar foto's posten als hij helemaal gepoetst is enz.
 
Valt nog mee dit.
Iemand bij mij op school (roc tilburg) heeft gewoon computer speakers op zijn binnenkappen geschroeft met beugeltjes.
 
Achja ieder zijn smaak, ieder zijn mening. Ik vind het persoonlijk altijd mooi als iemand z'n scooter echt tot zichzelf maakt ipv hem standaard te houden. Maarja, persoonlijk zou ik ook never nooit iets "normaal" laten ;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top