Het grote Oldskool pic's topic...

TPH2.JPG

TPH3.JPG

ErwinB said:
Foto van toen die nog heel was? :'(

Haha , gvd wat heb ik daar een shit/dingen mee beleefd in die korte tijd :P

Jammer van m'n crash, was echt zo vet die paint in het echt, vanaf toen is het mis gegaan met verbouwingen en wat dan ook , opzich wel leerzaam geweest , was mijn eerste scoot.

Ach , ding is al een tijd van de aardbodem verdwenen , is ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat hij gejat is.

Enige foto die ik nog heb, zal nog wel wat op cd staan maar de cdrom van mijn laptop is kapot (hij vind hem niet) dus kan ze niet erop zetten.

runner_area51_02.jpg

Als ik nu terugkijk op het scootergebeuren vind ik het echt onbegrijpelijk dat je zo geobsedeerd kan raken van zoiets :X , was wél leuk maar het interesseerd me geen flikker meer.

Maargoed zal m'n mond houden , ben geen 'oldschool' en zo'n geweldige en lange 'scootercarriere' heb ik niet gehad :rolleyes: De vragen over de area zullen wel over VDM's periode gaan.

Last edited:
het fimpje waarin mol een typhoon oid sloopt in een steegje moet iedereen hebben gezien, wie heeft hem nog? Mooi hoe het carter jankte na de breuk.

@ Joor: Groeten terug!

Trouwens , dat Nootdorp gebeuren waar ik over lees, is dat op een afgesloten weg in aanbouw met die Provan dingen erbij van Nitrolover (oud forumlid) ?

Dat vond ik toen wel zo vet om te zien (was ik 15 ofzo) dat ik al die foto's en filmpjes op een cd had gezet :P , zal eens zoeken of ik die nog heb (als mijn cdrom het weer doet).

#Bas said:
Haha , gvd wat heb ik daar een shit/dingen mee beleefd in die korte tijd :P

Jammer van m'n crash, was echt zo vet die paint in het echt, vanaf toen is het mis gegaan met verbouwingen en wat dan ook , opzich wel leerzaam geweest , was mijn eerste scoot.

Ach , ding is al een tijd van de aardbodem verdwenen , is ondertussen alweer bijna 2 jaar geleden dat hij gejat is.

Enige foto die ik nog heb, zal nog wel wat op cd staan maar de cdrom van mijn laptop is kapot (hij vind hem niet) dus kan ze niet erop zetten.

runner_area51_02.jpg

Als ik nu terugkijk op het scootergebeuren vind ik het echt onbegrijpelijk dat je zo geobsedeerd kan raken van zoiets :X , was wél leuk maar het interesseerd me geen flikker meer.

Maargoed zal m'n mond houden , ben geen 'oldschool' en zo'n geweldige en lange 'scootercarriere' heb ik niet gehad :rolleyes: De vragen over de area zullen wel over VDM's periode gaan.

Ik was vroeger stiekum verlieft op je area :love:

Lekker kwijlen in de scootin *D

Back