Mart said:Ubertopic dit :7 Hier hoort btw ook een fototje te staan van die rox van Ruben op Almelo. Met gepolijste r2 :~
Heee dat is dat stuk uit de Pauze, die heb ik toen nog gelezen op school Volgens mij zo'n beetje m'n eerste aanraking met tuning van scooters... Die zou hier nog ergens rond moeten slingerenSjoerd said:Alfonso geile machine:
[ir]http://www.fragged.be/pics/overig/pause01.jpeg[/ir]
Mechanic said:Heee dat is dat stuk uit de Pauze, die heb ik toen nog gelezen op school Volgens mij zo'n beetje m'n eerste aanraking met tuning van scooters... Die zou hier nog ergens rond moeten slingeren
#Bas said:
Pronk said:Dat is nogsteeds de mooiste pijp ooit, hoe vet dat ding kleurde toen die heet werdt gestookt, echt super!
Ach ja moet toch ergens mee beginnenLars. said:Klaas, ik moet zeggen dat je er HEEl wat op vooruit gegaan bent :+
Pronk said:Dat is nogsteeds de mooiste pijp ooit, hoe vet dat ding kleurde toen die heet werdt gestookt, echt super!
tuynheck said:Aaah haha Die pauze ja Dat is ondertussen echt een museum stuk man Ik las dat op school, ik was kei trots dat ik jullie "kende"
Och dat witte ding van bart Whaha, dit is nou nog echt de oldskool shit man zoals ik het ken en nooit zal en wil vergeten SUPER