This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote Oldskool pic's topic...

Almelo 9||6

Attachments

• 139-3952_IMG.JPG
    59.5 KB · Views: 62
  • 139-3958_IMG.JPG
    103 KB · Views: 970
  • 139-3953_IMG.JPG
    67.9 KB · Views: 64
  • 139-3967_IMG.JPG
    102.1 KB · Views: 51
  • 139-3957_IMG.JPG
    89.6 KB · Views: 580
Hier ook een greep uit mijn fotocollectie. Heb ook nog 20 tot 30 min. film van Almelo, alleen nog altijd niet digitaal .

Laurens. said:
vloog arne zn zip toen niet nog half van de bank af?
*filmpje ooit gezien, was niet op de meeting ofzo *

Te wreed... Dat zijn Pronk & ik inderdaad... Toen reed ik met Arne & schilpedinges mee naar Almelo.. Holy-fuckin great!!

Zip schoot volgens mij op meeting klaaswaal van de bank af... Heb ik nog een cd met film van liggen, zag ik gisteravond :W

Sander said:
Te wreed... Dat zijn Pronk & ik inderdaad... Toen reed ik met Arne & schilpedinges mee naar Almelo.. Holy-fuckin great!!

Zip schoot volgens mij op meeting klaaswaal van de bank af... Heb ik nog een cd met film van liggen, zag ik gisteravond :W

Fucking tof! Wat ben ik bij dat ik die tijden heb meegemaakt zeg

Tyrone said:
er zijn nog wel meer georganiseerd, maar was niet meer het zelfde... :L

was mn eerste "meeting" toen werd ik egt heelemaal gek van scoots

AdiozZz

Iedereen vond jou toen maar een vage duitser.. +ralf+.
Je trok ook nog een paar keer je luchtfilter eraf ofzo?

/edit,
Ik weet nog dat ik op het einde van de Almelo meeting op de stoep zat, wachtend op vervoer. Toen opeens Arne besloot zijn bandje op te burnen..heerlijk, al die rubberstukjes in je gezicht.

Ubertopic dit :7 Hier hoort btw ook een fototje te staan van die rox van Ruben op Almelo. Met gepolijste r2 :~