Het grote Oldskool pic's topic...

idd ik begon met burnen ( blauwe zenith ) in eens gingen er meerdere burnen :P
btw meeting almelo
met arne enzo.. ( leeft hij nog eigelijk )
Almelo half legaal/ half illegaal ofzo iets was het toch :P

edit :P
[ir]http://www.scooter-freaks.nl/meeting/archief/zoetermeer/gallery/118-1869_IMG.JPG[/ir]

Op het meest prille begin na, heb ik het gros van de toffe dingen wel meegemaakt denk ik :)

Tofste meeting vond ik Lelystad 2003 toch wel [op het organisatorische gezeik na dat je als crew-member hebt], en de Eerste KW toen er een wereld voor me open ging [en Metal de hele dag genegeerd, en daarna op i-net zeggen "ow, was jij dat" :D]... Meest gezellige meeting was toch wel Rauschenberg in 2003, de sfeer was toen echt SUPER, lekker hechte groep enz.

Haha wat een herrinnering, Rauschenberg!! Dat was echt de meest gezellige meeting ooit. Met die gekke gasten uit helmond. Ik heb nog een zooitje foto's ervan. Dat iedereen aan dat gekke bierzuip ding aan het lurken was. S'ochtens wakker worden met remon. Had ie mijn hele slaap zak ondergekotst. Zei die jah wat heb jij nou weer gedaan. Gelukkig had ik pizza gegeten en lag er toch echt spagetti. Dat ferrel midden in de nacht ze zip pakt. En vol gaat blazen om een pakje sigaretten te halen(was zo lam als een kanarie) en na 1,5 uur pas terug komt. Die gekke duitsers met ingekort frame want autowheelie was vroegah stoer!!!! Wat een herrinnering!!

dscf0123.jpg

:W
dscf0021.jpg

(The usual suspects)

attachment.php

zag ik er ZO uit? :P

Scootz.nl was dit jaren eerder toch altijd ?
Zijn er ook nog mensen die vroeger op het 50cc.nl forum kwamen ?
Ik was er al lid vanaf 2001.

Back