Het Grote MP3 Speler(s) topic

Ipod krasbestendig?

* huivert na van het chrome aan de achterkant van de 20gig *

iPod is een succes omdat iedereen het associeert met mp3speler. 'Iedereen' heeft een iPod. Maar als je je goed laat informeren kom je erachter dat het echt niet een superapparaat is, er kleven flinke nadelen aan.
 
Heb het nu over de Mini hé , daar krijg je niet zo heel snel een kras op.

Wat vind jij dan flinke nadelen ? , kan bij de normale ipod wel zijn , daar heb ik geen ervaring mee. Maar de mini vind ik echt een top apparaat.
 
Damn nou vind ik em nog interessanter dan eerst... hij is wel weer goedkoper geworden trouwens, vorige iPod was 309,- normaal gesproken.
 
Oordopjes zijn wel erg gaar zeg, mijne doet de bass het al niet meer en van die gast waar ik tegelijk de ipod heb gekocht zit er een ruis in..

Maarja we gaan ze nu wisselen , hopelijk een goede garantie bij apple :)
 
vraagje aan de ipod kenners:)

Ik heb zelf de mini al een tijdje, en alles gaat goed:)
Nu heb ik laatst bij een vriend van me wat muziek van zijn itunes naar mijn ipod gezet. Allemaal leuk en aardig, maar nu wil ik die nummers op mijn pc hebben.
Hoe doe ik dat?
:* voor degene die mij helpt:p
 
Bas@ICE said:
Oordopjes zijn wel erg gaar zeg, mijne doet de bass het al niet meer en van die gast waar ik tegelijk de ipod heb gekocht zit er een ruis in..

Maarja we gaan ze nu wisselen , hopelijk een goede garantie bij apple :)
ja normaal krijg je gewoon nieuwe ;)
Is waarschijnlijk bij iedereen dat die dingen het begeven :?
 
ik hbe vandaag i-pod shuffle gekocht wat een ...... ding zeg je moet hem opladen via je usb kabel denk dat ik me comp mee neem op vakantie omdat hij geen scherm heeft zie je ook niet op hij op toetsen blokering staat je krijgt er een kaartje bij met hoe je hem moet gebruiken elke uitvoering die je doet geeft hij aan met 2 leds is hij groen dan is van blokering af is hij oranje dan staat hij er op vand at soort gezijk ding kost 100 euro wat zijn jullie ervaringen hier mee gr robiin
 
dat dat ding geweldig werkt en dat ie makkelijk te gebruiken is

een normaal oplaad geval voor de shuffle kan je ook gewoon los kopen
net als een extra acuu setje etc
 
BaasB said:
vraagje aan de ipod kenners:)

Ik heb zelf de mini al een tijdje, en alles gaat goed:)
Nu heb ik laatst bij een vriend van me wat muziek van zijn itunes naar mijn ipod gezet. Allemaal leuk en aardig, maar nu wil ik die nummers op mijn pc hebben.
Hoe doe ik dat?
:* voor degene die mij helpt:p

Gebruik die Ipod plugin van Winamp, dat werkt veel sneller en beter dan dat F*cking iTunes. Enne, daarmee kan je ook liedjes van je iPod naar je PC sturen ;).
 
efsane said:
ja normaal krijg je gewoon nieuwe ;)
Is waarschijnlijk bij iedereen dat die dingen het begeven :?

Heb nergens last van. Heb tijdens een reis van de marine in Edinburgh vorige maand nog een extra setje gekocht met afstandsbediening.
 
bij inkoopacties.net staat hij voor E100,-. inkoopacites is een site waar je met een helehoop man tegelijk een product koopt zodat de prijs naar beneden gaat.
 
WIe weet hier hoe ik me ipod kan fiksen en waar er zn service punt is
Zat dus net in de les muziek te luisteren en inene ging me muziek weg.En nou doet ie niks meer Hij staat op dat slotje in het scherm maar als ik me hold knop uitdoe gebeurt er geen fuck ik kan niks meer doen.Heb hem ook al proberen op te laden maar daar reageert ie ook al niet op.Dus meschien weten jullie iets ?
 
piaggotuning said:
WIe weet hier hoe ik me ipod kan fiksen en waar er zn service punt is
Zat dus net in de les muziek te luisteren en inene ging me muziek weg.En nou doet ie niks meer Hij staat op dat slotje in het scherm maar als ik me hold knop uitdoe gebeurt er geen fuck ik kan niks meer doen.Heb hem ook al proberen op te laden maar daar reageert ie ook al niet op.Dus meschien weten jullie iets ?


HOLD AAN EN UIT
en vervolgens de menu button en de middelste button heel lang tegelijk ingedrukt houden
als het goed is komt hij dan terug naar het begin scherm, een grote zwarte appel
en dan doet ie het weer..

Ik heb dat probleem wat jij hebt ook wel is vaker..
maar geen zin om hem op te sturen naar apple.

mocht hij het echt niet meer doen (deze methode werkt af en toe pas na een paar keer)
dan moet je gewoon ff met de support site van apple contact op nemen
 
#Bas said:
Oordopjes zijn wel erg gaar zeg, mijne doet de bass het al niet meer en van die gast waar ik tegelijk de ipod heb gekocht zit er een ruis in..

Maarja we gaan ze nu wisselen , hopelijk een goede garantie bij apple :)


Ga naar de support site,
en zeg dat je problemen hebt met je IN-EAR oordopjes (het dure model)
vervolgens krijg je binnen 3 dagen een nieuw setje thuis gestuurd..

deze zelfde methode werkt dus ook voor de Dock connector etc.
Beter dan telkens 40 eutjes lappe voor die shit.
 
Ik ben goed te spreken over de iPods.
Alleen jammer dat alles zo snel achter elkaar komt en dat het andere gekijk als "oud" wordt beschouwd.

Ik heb nu de Ipod mini 4 GB, en krijg èèn deze dagen de nieuwste 30 GB versie.
15.000 nummers, 25.000 foto`s en 150uur aan video.

Verder hebben we ook nog een iPod Mini 6 GB en een iPod Photo 20 GB + JBL On Stage speakerset.
 
toevallig ook apple pc's in huis daniël? :)
aangezien dit lijstje ...

die nieuwe doet wel hard ja.. lekker films kijken op klein beeldschermpje in de trein etc

heerlijk die technologie,
maar wel jammer dat alles elkaar zo snel opvolgt..
 
Back
Top