scooby
RVW tuning
Interresant topic. Ik ben zelf ook een fanatiek MTB'er. Ik heb 2 bikes een GT zaskar team en een Nicolai Argon (besteld).
De zaskar is afgemonteerd met volledige deore groep en suntour klote vork. De Nicolai heb ik het volgende voor gekocht:
Fox F80x vork 2005
Chris King wielen met Mavic 717 velgen gespaakt met Sapim light.
Chris King balhoofd.
Hope mini mono's
Race face deus crank
XO achterderr
X-gen voorder
Thomson elite zadelpen
Race face deus stuurpen
Answer hyperlite stuurtje
Tune bar ends
Tune zadelsluiter en quik releases
Tune bidonhouder
Nokon kabels
Maxxis Flyweight banden met twister binnenbandjes.
SLR XC zadel
Hier nog een foto
Onder de knuffelhond ligt de King wiel. En voorop ligt mij zaskar frame (let niet op de zeer stoute hond :| )
Ik zelf bike nu zo'n 2 jaar sinds een jaar bij een club, De Jonge Renner. Dit jaar ga ik in de funklasse racen om volgend jaar bij de amateurs aan de slag te kunnen. Ik zal nog wat actie foto's maken en van mijn materiaal. Ik ga ff mijn bike klaarmaken, k moet er morgen weer vroeg uit om te trainen 8)
De zaskar is afgemonteerd met volledige deore groep en suntour klote vork. De Nicolai heb ik het volgende voor gekocht:
Fox F80x vork 2005
Chris King wielen met Mavic 717 velgen gespaakt met Sapim light.
Chris King balhoofd.
Hope mini mono's
Race face deus crank
XO achterderr
X-gen voorder
Thomson elite zadelpen
Race face deus stuurpen
Answer hyperlite stuurtje
Tune bar ends
Tune zadelsluiter en quik releases
Tune bidonhouder
Nokon kabels
Maxxis Flyweight banden met twister binnenbandjes.
SLR XC zadel
Hier nog een foto
Onder de knuffelhond ligt de King wiel. En voorop ligt mij zaskar frame (let niet op de zeer stoute hond :| )
Ik zelf bike nu zo'n 2 jaar sinds een jaar bij een club, De Jonge Renner. Dit jaar ga ik in de funklasse racen om volgend jaar bij de amateurs aan de slag te kunnen. Ik zal nog wat actie foto's maken en van mijn materiaal. Ik ga ff mijn bike klaarmaken, k moet er morgen weer vroeg uit om te trainen 8)